  • 1. Data: 2009-03-10 20:39:17
    Temat: Wykreciłem chwasta
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    No i udalo sie, poszlo jak z platka - udarowy elektryk i po 2 sek juz mialem
    kolo magnesowe wykrencone. Nie trzeba bylo nawet blokowac walu, czy kola
    zamachowego..

    Ale mam problem, nie moge tego nigdzie naprawic (kola magnesowego
    oczywiscie), gosc od regeneracji kol w Kawasaki, ktorego strone wygooglalem
    napisal mi lakonicznie 'Niestety nie posiadam takich magnesow i nic z tym
    nie jestem w stanie zrobic...'

    Zna moze ktos jakies miejsca gdzie podejma sie regeneracji kola magnesowego
    Kokusan GP9128 (KTM LC4 EGS-E 620 rocznik 97 - wersja z e-starterem)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E