  • 1. Data: 2010-01-15 11:29:55
    Temat: Wyjscie video cinch (RCA) - do którego wejścia?
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Urządzenie ma wyjście video composite (na cinch/RCA).

    Monitor profesjonalny ma wejścia VGA, S-Video i video composite (na BNC).

    Do którego wejścia monitora najlepiej podłączyć to urządzenie?

    Innymi słowy jaką kabelkologię zastosować (przejściówek nie chcę, po prostu kupimy
    odpowiedni kabel, ale najlepiej od razu ten
    właściwy)?
    THX

  • 2. Data: 2010-01-16 08:35:14
    Temat: Re: Wyjscie video cinch (RCA) - do którego wejścia?
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 15 Sty, 12:29, ąćęłńóśźż <j...@g...pl> wrote:
    > Urz dzenie ma wyj cie video composite (na cinch/RCA).
    >
    > Monitor profesjonalny ma wej cia VGA, S-Video i video composite (na BNC).
    >
    > Do kt rego wej cia monitora najlepiej pod czy to urz dzenie?
    >
    > Innymi s owy jak kabelkologi zastosowa (przej ci wek nie chc , po prostu kupimy
    odpowiedni kabel, ale najlepiej od razu ten
    > w a ciwy)?
    > THX

    Urządzenie podłącz przez bnc do monitora z zastosowaniem przejściówki
    z RCA do BNC. Kosztuje około 5 zł. Można też spróbować przez s-video -
    trochę lepszy obraz kabelek kosztuje 15zł.

  • 3. Data: 2010-01-19 16:04:29
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Andrzej wrote:
    > Można też spróbować przez s-video -
    > trochę lepszy obraz kabelek kosztuje 15zł.

    Z s-video (luma+chroma) mozesz w prosty sposob zrobic composite, odwrotnie
    nie bardzo...

    --
    KILu

  • 4. Data: 2010-01-19 22:08:18
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 17:04:29 +0100, KILu napisał(a):

    > Z s-video (luma+chroma) mozesz w prosty sposob zrobic composite, odwrotnie
    > nie bardzo...

    Zrobić to zrobi, ale żadnej poprawy jakości nie będzie miał.

  • 5. Data: 2010-02-01 11:12:16
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jeśli z jednej strony jest wtyczka S-Video, a z drugiej są cinch (RCA), to jakie
    kolory wtyczek odpowiadają jakiemu sygnałowi?
    JaC

    -----