  • 1. Data: 2009-06-07 21:40:11
    Temat: Wyjazd w lipcu na Nordkapp ktos chetny ?
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    W pierwszej polowie lipca wybieram sie na nordkapp.

    Jesli ktos jest chetny i chcialby sie podczepic to zapraszam.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 2. Data: 2009-06-08 06:30:36
    Temat: Re: Wyjazd w lipcu na Nordkapp ktos chetny ?
    Od: Quantifier <Q...@g...com>

    On Jun 7, 11:40 pm, "mr" <f...@o...plSKASUJTO> wrote:
    > W pierwszej polowie lipca wybieram sie na nordkapp.
    >
    > Jesli ktos jest chetny i chcialby sie podczepic to zapraszam.

    Ja jadę w przyszłym roku. Jeśli po powrocie podzielisz się
    opowieściami, to bardzo chętnie przeczytam.

    --
    Pozdro, Jan
    trzy kamertony SR500

  • 3. Data: 2009-06-22 12:04:06
    Od: biela <b...@o...pl>

    > Ja jadę w przyszłym roku. Jeśli po powrocie podzielisz się
    > opowieściami, to bardzo chętnie przeczytam.

    tu macie dosyć aktualne info
    http://william350.w.interia.pl/podroze/skandynawia.h
    tml