  • 11. Data: 2009-01-13 17:39:51
    Temat: Re: Wyjący ThinkPad
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    news:gkif6m$j4o$2@news.interia.pl...

    > A możesz przybliżyć gdzie? Bo ja nie mam Panelu sterowania ani programu
    > ThinkPad Configuration, a nie wydaje mi się to zależne od systemu, bo jak
    > mówiłem, wyje także czasami przy starcie od zera.

    Poszukaj, raczej nie w panelu sterowania, gdzieś w programach masz soft od
    thinkpad

  • 12. Data: 2009-01-14 00:31:07
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tristan napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 13 styczeń 2009 12:42
    > (autor Chichotek
    > publikowane na pl.comp.pecet,
    > wasz znak: <88l2au24a2y6$.dlg@chichot.truposza.pl>):

    > No przecie napisałem, że przy otwieraniu lub zasilaniu. Taki głośny sygnał
    > alarmowy, przeraźliwy i dobrze słyszalny w okolicy. Bardzo przeszkadza w
    > nocy, bo budzi rodzinę oraz w cichych salach typu klasa, aula, biblioteka
    > etc.

    Wyłącz Dźwięki, albo ten konkretny. (W XP to Panel Sterowania/Dźwięki i
    Urządzenia Audio. Zakładka Dźwięki).

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-01-14 07:53:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 01:31
    (autor Animka
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <gkj4vg$h99$1@node1.news.atman.pl>):

    > Wyłącz Dźwięki, albo ten konkretny.

    No właśnie mam wyłączone. To nie jest dźwięk systemowy, to się odzywa także
    jak kompa się włącza i dopiero bios startuje.
    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 14. Data: 2009-01-14 09:25:29
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 13 styczeń (wtorek) gdy o godz. 17:36 *Tristan* napisał(a):

    > A możesz przybliżyć gdzie? Bo ja nie mam Panelu sterowania ani programu
    > ThinkPad Configuration, a nie wydaje mi się to zależne od systemu, bo jak
    > mówiłem, wyje także czasami przy starcie od zera.

    To powinno byc w ThinkPad Power Management, w XP nie masz panelu sterownia?

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 15. Data: 2009-01-14 10:17:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 10:25
    wasz znak: <50ygxt23wb3q$.dlg@chichot.truposza.pl>):

    > To powinno byc w ThinkPad Power Management, w XP nie masz panelu
    > sterownia?

    Nie mam XP, a w KDE mam powyłączane dźwięki. Nic innego nie piska.... Ale to
    nie kwestia systemu wg mnie, bo piska także na poziomie startu kompa. Co
    dziwne, piska czasami, a czasami nie piska.

  • 16. Data: 2009-01-14 12:13:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tristan napisał/a:
> [...]
    > nie kwestia systemu wg mnie, bo piska także na poziomie startu kompa. Co
    > dziwne, piska czasami, a czasami nie piska.

    Może to coś z pamięcią.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-01-14 13:35:18
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Nie mam XP, a w KDE mam powyłączane dźwięki. Nic innego nie piska.... Ale
    > nie kwestia systemu wg mnie, bo piska także na poziomie startu kompa. Co
    > dziwne, piska czasami, a czasami nie piska.

    Masz powyżej klawiatury numerycznej przyciski od dźwieku, działają ? możesz
    przy pomocy tych przycików wyciszyć dźwięk ? u mnie działa bez problemu ale
    ... XP i model rok starszy

  • 18. Data: 2009-01-14 14:00:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 14:35
    (autor Kot Prezydenta
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <gkkpmq$7se$1@inews.gazeta.pl>):

    > Masz powyżej klawiatury numerycznej przyciski od dźwieku, działają ?

    No ale to jest normalny dźwięk w systemie... A mi chodzi tylko o to
    nieszczęsne piskanie. Mam wrażenie, że to jest sprzętowy problem, stąd
    pisałem na pecet.

  • 19. Data: 2009-01-14 14:15:34
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > No ale to jest normalny dźwięk w systemie... A mi chodzi tylko o to
    > nieszczęsne piskanie. Mam wrażenie, że to jest sprzętowy problem, stąd
    > pisałem na pecet.

    Ja pisze o tych dźwiękach o których mowisz, u mnie te dźwięki podpinania
    zasilacza, uruchamiania komputera są wyciszane właśnie z tego poziomu i
    komputer startuje w ciszy

  • 20. Data: 2009-01-14 17:55:21
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 14 styczeń (środa) gdy o godz. 15:00 *Tristan* napisał(a):

    > No ale to jest normalny dźwięk w systemie... A mi chodzi tylko o to
    > nieszczęsne piskanie. Mam wrażenie, że to jest sprzętowy problem, stąd
    > pisałem na pecet.

    Osobiscie to piskanie jest ok, gdy jestes na zasilaczu i ktos bez twojej
    wiedzy wypnie Ci wtyczke z gniazdka to sie o tym dowiesz....