  • Data: 2009-04-16 19:58:48
    Temat: Re: [OT] Re: Wydech Suzuki GSX650F
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu wrote:

    > Zakazane to powinno byc pisanie o motocyklach na grupie motocyklowej
    > jesli motocykla sie nie ma, nie jezdzi i ma sie o tym blade pojecie.

    Jesli chodzi o mnie to sie nie mieszcze w opisanym zbiorze.
    Wydaje mi sie ze czasy motocyklowych gluchych wytatuowanych neandertali
    dla ktorych glowna rozwywka poza jazda motocyklem jest picie alkoholu
    mijaja. Coraz wiecej cywilizowanych ludzi uzywa 2 kolek i oni rozumieja
    ze nie sa sami na tym swiecie - ochrona srodowiska naturalnego jest wazna.

    Marek