  • 11. Data: 2010-01-06 11:19:58
    Temat: Re: Wycieraczki na sztorc - po co?
    Od: Pilen <p...@g...com>

    > pytanie po kiego grzyba jej uzywac na oblodzonej szybie? zanim reszta sie
    > roztopi, cieply nawiew odmrozi wycieraczke, ew. taki sam efekt jest po
    > uzyciu odmrazacza w sprayu.

    Widzę że problem nie tylko z dedukcją ale i z czytaniem (rozumieniem
    tekstu czytanego) to po pierwsze, a po drugie kiedy ciepły nawiew
    odmrozi szybę 20-30min, masz czas tyle czekać tracić czas i paliwo.

  • 12. Data: 2010-01-06 11:21:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    kamil wydusił z siebie te słowy:

    > pytanie po kiego grzyba jej uzywac na oblodzonej szybie? zanim reszta
    > sie roztopi, cieply nawiew odmrozi wycieraczke, ew. taki sam efekt
    > jest po uzyciu odmrazacza w sprayu.

    życze Ci, zebyś nigdy przypadkiem/z roztargnienia nie włączył
    przymarzniętych wycieraczek, ew. zebyś nie zauważył ze zostały włączone po
    zaparkowaniu,

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 13. Data: 2010-01-06 12:17:42
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > pytanie po kiego grzyba jej uzywac na oblodzonej szybie? zanim reszta
    > sie roztopi, cieply nawiew odmrozi wycieraczke, ew. taki sam efekt jest
    > po uzyciu odmrazacza w sprayu.

    Jo Jo. :)

  • 14. Data: 2010-01-06 12:30:42
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Pilen" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

> [...]

    tekstu czytanego) to po pierwsze, a po drugie kiedy ciepły nawiew
    odmrozi szybę 20-30min, masz czas tyle czekać tracić czas i paliwo.

    U mnie odmraża szybę (widzę ze lud zaczyna odchodzić od dołu szyby po ok 5
    minutach grzania) . Gorzej, że obawiam sie różnicy temeratur, z jednej
    strony ciepłe powietrze a z drugiej mróz różnica temperatur i szyba pęka.
    Przynajmniej tego sie obawiam.

  • 15. Data: 2010-01-06 12:31:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    > kamil wydusił z siebie te słowy:

    > życze Ci, zebyś nigdy przypadkiem/z roztargnienia nie włączył
    > przymarzniętych wycieraczek, ew. zebyś nie zauważył ze zostały włączone po
    > zaparkowaniu,

    Jakos nieraz przymarzaly, po to mam odmrazacz, zeby odpuscily.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-01-06 12:45:44
    Od: Pilen <p...@g...com>

    On 6 Sty, 12:30, "mz" <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > minutach grzania) . Gorzej, że obawiam sie różnicy temeratur, z jednej
    > strony ciepłe powietrze a z drugiej mróz różnica temperatur i szyba pęka.

    Jeśli tak szybko Ci odmraża to masz silnik benzynowy starej
    generacji :-) nowoczesne benzyny a w dieslach to już w ogóle
    rozgrzewają się długo, bardzo długo.

  • 17. Data: 2010-01-06 12:57:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pilen" <p...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...

    > Jeśli tak szybko Ci odmraża to masz silnik benzynowy starej
    > generacji :-) nowoczesne benzyny a w dieslach to już w ogóle
    > rozgrzewają się długo, bardzo długo.

    Silnik benzynowy mam raczej dosc nowej generacji (2.0 turbo boxer), a tez
    cieple po kilku minutach zaczyna leciec. Jezdze od lat bez stawiania
    czegokolwiek na sztorc w samochodzie i nie pamietam, zeby kawalki
    wycieraczek zostawaly na szybie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-01-06 13:30:03
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Jeśli tak szybko Ci odmraża to masz silnik benzynowy starej
    generacji :-) nowoczesne benzyny a w dieslach to już w ogóle
    rozgrzewają się długo, bardzo długo.

    Diesel 2,2 z 2003 r.

  • 19. Data: 2010-01-06 14:48:56
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2010-01-06 09:16, mz pisze:
    > Bardziej mnie dziwią ludzie narzucający jakiej papiery lub inne materiały na
    > szyby. Co z tego ze szyba będzie czysta jak przymarznie do niej ta gazeta,

    Też się dziwiłem, kupiłem specjalną "płachtę". Zamiast skrobać 10 minut,
    zajmuje mi to 2.

    --
    radar

  • 20. Data: 2010-01-06 15:09:03
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 6 Sty, 14:48, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
    > Też się dziwiłem, kupiłem specjalną "płachtę". Zamiast skrobać 10 minut,
    > zajmuje mi to 2.

    Zainwestuj w odmrażacz, skrócisz czas "skrobania" o połowę :-)

    Swoją drogą dziwię się, że kierowcy nadal używają tak "prymitywnego"
    urządzenia jakim są skrobaczki. Niewiedza czy "oszczędność"? :-)

    --
    Gom