  • 1. Data: 2002-02-25 15:21:17
    Temat: Wyborcza o dzialaniach TPSA
    Od: "Nissak" <d...@i...lublin.pl>

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=712638
    &dzial=0115

    Milego czytania

  • 2. Data: 2002-02-25 19:53:53
    Temat: Re: Wyborcza o dzialaniach TPSA
    Od: "tito" <t...@b...pl>

    Użytkownik "Nissak" <d...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
    news:a5co89$dt8$1@news.lublin.pl...
    > http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=712638
    &dzial=0115

    > Milego czytania

    Miejmy nadzieje ze wkoncu ktos sie tym zajmie przydalo by sie zeby w
    telewizji o tym powiedzieli

  • 3. Data: 2002-02-25 22:36:05
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "tito" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Nissak" <d...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości

    > Miejmy nadzieje ze wkoncu ktos sie tym zajmie przydalo by sie zeby w
    > telewizji o tym powiedzieli

    I w wolnym radio Hawana.
    Pan "Redaktor" powinien najpierw dobrze poczytać cennik i regulamin
    świadczenia usług przez TPSA. Potem spojrzeć w cennik i regulamin Netii, a
    najlepiej gdyby zdobył się na odrobinę obiektywizmu.

    --
    Pozdrowienia

    k...@t...skonet.pl http://www.apotel.republika.pl
    GG# 2341870
    !!!Na newsy piszę całkowicie prywatnie!!!

  • 4. Data: 2002-02-25 22:37:08
    Od: Blazej Zimnak <s...@s...eu.org>

    On Mon, 25 Feb 2002 19:53:53 +0000 (UTC)
    "tito" <t...@b...pl> wrote:

    > Miejmy nadzieje ze wkoncu ktos sie tym zajmie przydalo by sie zeby w
    > telewizji o tym powiedzieli

    Jak URT bedzie dalej zajmowac tak "miekkie" stanowisko w tych sprawach to
    nic sie nie zmieni. Ewentualnie pare duzych firm ISP mogloby sie skrzyknac
    i wspolnie pozwac TP do sadu (tak, wiem, ze tak latwo jest gadac). Sam nie
    wiem jakie moze byc inne rozwiazanie...

    --
    /* Blazej Zimnak s...@s...eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */

  • 5. Data: 2002-02-25 22:37:20
    Od: "oko" <r...@p...onet.pl>

    bardzo ciekawa lektura, juz poprostu nie moge, co te palanty jeszcze
    wymysla.
    Czy w Polsce kiedys zajmie sie ktos naprawde zwalczaniem monopolu ???
    pozdrpwienia
    oko

  • 6. Data: 2002-02-27 16:25:15
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    tito pisze:
    >Użytkownik "Nissak" <d...@i...lublin.pl> napisał w wiadomości
    &dzial=0115

    >Miejmy nadzieje ze wkoncu ktos sie tym zajmie przydalo by sie zeby w
    >telewizji o tym powiedzieli

    Było i w telewizji (w wieczornym wydaniu informacji Polsatu).

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !