  • 1. Data: 2002-02-23 22:36:59
    Temat: neostrada w Bydgoszczy
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    gdzie w Bydgoszczy działa neostrada (chodzi mi o dzielnice i pierwsze
    cyfry - numery central)

    jak ma się dostęp do nestrady i SDI (czyli czy jeżeli SDI działa na danym
    łączu to czy i neostrada będzie działała i na odwrót - gdy działa neostrada
    to i SDI pójdzie)

    dzięki za pomoc
    mikuch

  • 2. Data: 2002-02-24 15:10:34
    Temat: Re: neostrada w Bydgoszczy
    Od: "mayo" <r...@w...pl>

    Srawdź sobie tutaj www.neostrada.pl

  • 3. Data: 2002-02-24 15:11:33
    Od: "Chloru" <c...@k...org.pl>

    Użytkownik "mikuch" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jak ma się dostęp do nestrady i SDI (czyli czy jeżeli SDI działa na danym
    > łączu to czy i neostrada będzie działała i na odwrót - gdy działa

    www.neostrada.pl wystarczy sprawdzic

    Chloru

  • 4. Data: 2002-02-24 20:37:37
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@p...onet.pl (mikuch) wrote in
    <a594st$b27$1@news.onet.pl>:

    /ciach !/

    >jak ma sie dostep do nestrady i SDI (czyli czy jezeli SDI dziala na
    >danym lączu to czy i neostrada bedzie dzialala i na odwrót - gdy dziala
    >neostrada to i SDI pójdzie)

    Wez pod uwage to, ze na niektorych centralach nie dziala SDI. Sa to np.
    analogowe centrale K66 ("Pentaconta"). A tam, z tego co mi sie wydaje,
    wdraza sie w pierwszej kolejnosci Neo (zamiast przebudowy centrali). Tak
    jest u mnie (stara centrala w Wawie).

    Co do dostepnosci - sprawdz (tak jak pisza moi "przedmowcy") na
    www.neostrada.pl. Jednak jesli nawet wyswietli sie info, ze Neostrada
    jest dostepna - nie skacz z radosci... Moja centrala byla objeta
    pilotazem juz na samym poczatku dzialania uslugi, a mimo wszystko caly
    czas nie ma podlaczen (z tego co dowiedzialem sie w BOKu). Najwiecej
    dowiesz sie wlasnie tam.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-02-25 00:50:22
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <s...@h...pl> napisał:

> [...]
    > wydaje,
    > wdraza sie w pierwszej kolejnosci Neo (zamiast przebudowy centrali).

    Ale bredzisz - _SDI_działa_na_każdej_centrali_, a ściślej, nawet do
    działania senso stricte centrali nie potrzebuje.
    Neo tak samo. Poza tym K66 z Pentacontą ma tyle wspólnego, że obie sa
    krzyzowe - nic ponadto - to zupełnie inne centrale.
    Zapraszam po szczegóły na pl.misc.telefonia.

    Znam osobiscie co najmniej 2 przypadki dzialania SDI na K66 - jedna juz
    wymienili calkiem niedawno (dwa tygodnie temu) na S12 a druga ma sie
    nadal dobrze.

    Co do wdrażania neostrady - jest jakis nie do konca zrozumialy kierunek
    w TPSA, aby tam gdzie jest do wyboru zeby instalowac SDI albo Neo
    istaluje sie Neo, bo z ichnich analiz wychodzi ze jest korzystniesza dla
    TPSA.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 6. Data: 2002-02-26 15:34:20
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    t...@s...pl (Tomasz Śląski) wrote in <a5btia$3c1$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Ale bredzisz - _SDI_dzia?a_na_ka?dej_centrali_, a ściślej, nawet do
    >dzia?ania senso stricte centrali nie potrzebuje.
    >Neo tak samo. Poza tym K66 z Pentacontą ma tyle wspólnego, ?e obie sa
    >krzyzowe - nic ponadto - to zupe?nie inne centrale.
    >Zapraszam po szczegó?y na pl.misc.telefonia.

    Masz racje. Kiedys interesowalem sie ta tematyka - ale bylo to
    zainteresowanie raczej przelotne :-) Jesli chodzi o SDI na K66
    - zasugerowalem sie tym, co kiedys przeczytalem na w/w grupie.
    Ale z tego widze w archiwum, okazalo sie w koncu, ze SDI smiga na
    kazdej centrali ...co mnie cieszy ! Szkoda jednak, ze nie wszedzie.

> [...]
    >w TPSA, aby tam gdzie jest do wyboru zeby instalowac SDI albo Neo
    >istaluje sie Neo, bo z ichnich analiz wychodzi ze jest korzystniesza dla

    A nie wydaje Ci sie, ze podpiecie Neostrady do analogowej centrali
    jest prostsze z technicznego punktu widzenia i - byc moze - tansze
    od przystosowywania calosci do wspolpracy z SDI ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2002-02-28 14:30:32
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

> [...]

    > Ale z tego widze w archiwum, okazalo sie w koncu, ze SDI smiga na
    > kazdej centrali ...co mnie cieszy ! Szkoda jednak, ze nie wszedzie.

    Czasem jest to dobra wymówka dla TPSA - stara centrala - nie istalujemy,
    a klientela naiwnie w to wierzy :->>

    U mnie tez tak było...
    Ale się nie dałem wywiesc w pole :-)

    > A nie wydaje Ci sie, ze podpiecie Neostrady do analogowej centrali
    > jest prostsze z technicznego punktu widzenia i - byc moze - tansze
    > od przystosowywania calosci do wspolpracy z SDI ?

    Z *technicznego* punktu widzenia nie ma różnicy - przepinasz 2 pary na
    krosownicy w obu wypadkach ...

    A czy wyposażenie Neo jest tańsze ? Śmiem watpić.
    Poza tym do Neo trzeba wiecej (teoretycznie) Mbps doprowdzić ;-))

    Pozdrawiam :-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    P.S. Jesli możesz - ustaw charset.