  • 1. Data: 2012-11-13 11:58:59
    Temat: Wybór operatora na kartę
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Który operator (telefon na kartę) nie wymusza na klientach zasilania konta
    np. jeśli co 3 miesiące to 50 zł, nawet jak na koncie są jeszcze pieniądze?
    Pamiętam, że w Simplusie swojego czasu uzbierało się 500 zł, a nadal
    musiałem zasilać! Pod tym względem dobra była sieć Mova, ale zniknęła z
    rynku. Poradźcie coś tak na szybko.

    neelix

  • 2. Data: 2012-11-13 12:12:09
    Temat: Re: Wybór operatora na kartę
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-13 11:58, neelix pisze:
    > Który operator (telefon na kartę) nie wymusza na klientach zasilania

    Każdy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-11-13 12:59:49
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Tue, 13 Nov 2012 11:58:59 +0100, neelix napisał(a):

> [...]
    > Pamiętam, że w Simplusie swojego czasu uzbierało się 500 zł, a nadal
    > musiałem zasilać! Pod tym względem dobra była sieć Mova, ale zniknęła z

    Spróbuj z VirginMobile. Ważność konta 365 dni, najniższe doładowanie 5zł,
    przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni i okres ważności połączeń
    przychodzących o 425 dni..

  • 4. Data: 2012-11-13 13:18:16
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-13 12:59, anluk pisze:

    > Spróbuj z VirginMobile. Ważność konta 365 dni, najniższe doładowanie 5zł,
    > przedłuża ważność połączeń wychodzących o 365 dni i okres ważności połączeń
    > przychodzących o 425 dni..

    I dodatkowo mają tanie połączenia. Wziąłem ich sobie na "główny" numer i
    nie narzekam.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2012-11-13 16:11:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Nov 2012 11:58:59 +0100, neelix wrote:
> [...]
    > Pamiętam, że w Simplusie swojego czasu uzbierało się 500 zł, a nadal
    > musiałem zasilać! Pod tym względem dobra była sieć Mova, ale zniknęła z

    Play Fresh: 365dni wychodzacych od ostatniego zasilenia min 5zl
    (przychodzacych kwartal wiecej).
    W Tik-Taku w jakiejs taryfie na H (nie pamietam ktora mam) jest rok od
    ostatniego zdarzenia (sms ze spamem wystarcza ;))

    Tylko trzeba uwazac, bo operzy nie lubia tej funkcjonalnosci i czesto
    wklepujac kod jakiegos bonusa pozbawiasz się rocznej waznosci konta.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-11-13 18:14:28
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tylko trzeba uwazac, bo operzy nie lubia tej funkcjonalnosci i czesto
    > wklepujac kod jakiegos bonusa pozbawiasz się rocznej waznosci konta.

    playa się nie bierze bo potem inni mają drogo i kontakty się urywają

    erator/

  • 7. Data: 2012-11-13 18:34:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > playa się nie bierze bo potem inni mają drogo i kontakty się urywają

    Właśnie dlatego się bierze.
    W ten prosty sposób odfiltrowuje się oranżadowych mortusiaków.
    Lub lemmingów, dających się biernie chędożyć przez swojego operatora.

    JoteR

  • 8. Data: 2012-11-13 19:04:24
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    >
    > Tylko trzeba uwazac, bo operzy nie lubia tej funkcjonalnosci i czesto
    > wklepujac kod jakiegos bonusa pozbawiasz się rocznej waznosci konta.

    Teraz przenosząc numer domyślnie otrzymuje się taryfę "Play na Kartę",
    który ma dość krótki termin ważności (w zależności od kwoty
    doładowania). Aby nie stracić bonusa i uzyskać rok ważności konta należy
    (w podanej kolejności):

    1/ doładować konto na dowolną kwotę (np. 5 PLN)
    2/ poczekać na uzyskanie bonusa
    3/ przejść na taryfę "Play na Kartę Rok Ważności Konta" (dawny "Play
    Fresh profil podstawowy") albo na "Play Fresh Darmowe SMS-y do
    wszystkich sieci", albo na "Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play";
    termin ważności konta po przejściu się nie zmieni, dalej jest krótki
    4/ doładować konto na dowolną kwotę (np. 5 PLN); dopiero teraz dostajemy
    rok ważności konta

    Dygresja: wydawaniem starterów z planem taryfowym "Play na Kartę" po
    przeniesieniu numeru, Play załatwił sobie dwukrotny wzrost "opłaty za
    przeniesienie".
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2012-11-13 19:27:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    "zlotowinfo" napisał:

    >Właśnie dlatego się bierze.
    >W ten prosty sposób odfiltrowuje się oranżadowych mortusiaków.
    >Lub lemmingów, dających się biernie chędożyć przez swojego operatora.

    nie chwal, nie chwal, bo MTR do Play juz tylko nieznacznie wyzszy, a
    lada moment bedzie juz taki sam jak do wszystkich i bliski zeru, i nie
    bedzie z czego fundowac prezentow :-)

    Rynek zreszta jak widac juz przyjal stosowne taryfy i teraz pozadany
    abonent placi ~100zl/mc i gada ile chce :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-11-13 20:49:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    neelix in news:50a227f6$0$1308$65785112@news.neostrada.pl
    > Który operator (telefon na kartę) nie wymusza na klientach zasilania
    > konta

    ostatnie doswiadczenie: tmobile prepaidowe nie wymusza (w tradycyjny
    sposob), po zaladowaniu startera nalezy odczekac z dwa/trzy dni (im sie
    numer musi "ustabilizowac" w systemie chyba) i wyslac nalezy kod *100*68#
    I potem nie wymusza tradycyjnie, ale wymusza "inaczej" i tego za licho nie
    da sie zlikwidowac: gdy na koncie masz 3zl i mniej, to kazde Twoje
    dzwonienie ma na poczatku bezplatnego lektora mowiacego o stanie konta i
    potrzebie doladowania, chore, po prostu chore,ekipa nazistów z tmobile.