    From: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wybór operatora na kartę
    Date: Tue, 13 Nov 2012 19:04:24 +0100

    > Play Fresh: 365dni wychodzacych od ostatniego zasilenia min 5zl
    > (przychodzacych kwartal wiecej).
    > W Tik-Taku w jakiejs taryfie na H (nie pamietam ktora mam) jest rok od
    > ostatniego zdarzenia (sms ze spamem wystarcza ;))
    >
    > Tylko trzeba uwazac, bo operzy nie lubia tej funkcjonalnosci i czesto
    > wklepujac kod jakiegos bonusa pozbawiasz się rocznej waznosci konta.

    Teraz przenosząc numer domyślnie otrzymuje się taryfę "Play na Kartę",
    który ma dość krótki termin ważności (w zależności od kwoty
    doładowania). Aby nie stracić bonusa i uzyskać rok ważności konta należy
    (w podanej kolejności):

    1/ doładować konto na dowolną kwotę (np. 5 PLN)
    2/ poczekać na uzyskanie bonusa
    3/ przejść na taryfę "Play na Kartę Rok Ważności Konta" (dawny "Play
    Fresh profil podstawowy") albo na "Play Fresh Darmowe SMS-y do
    wszystkich sieci", albo na "Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play";
    termin ważności konta po przejściu się nie zmieni, dalej jest krótki
    4/ doładować konto na dowolną kwotę (np. 5 PLN); dopiero teraz dostajemy
    rok ważności konta

    Dygresja: wydawaniem starterów z planem taryfowym "Play na Kartę" po
    przeniesieniu numeru, Play załatwił sobie dwukrotny wzrost "opłaty za
    przeniesienie".
    --
    Grzexs