  • Data: 2011-05-25 09:19:34
    Temat: Wybór nowego telefonu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Opierając się na opiniach Grupowiczów z mojego poprzedniego wątku "Co
    wybrać - Era czy Play?", zdecydowałem się na przejście do Playa (na 90% ).
    Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi.

    Teraz muszę wybrać nowy telefon. Chciałbym żeby miał aparat, radio FM,
    dyktafon, Bluetooth, miło jakby miał Wi-Fi ale niekoniecznie oraz żeby nie
    zawieszał się i inne tego typu niespodzianki. Obecnie mam Nokię 6230i i
    jestem z niej zadowolony. W ofercie Playa w taryfie Rozmowy w firmie 75 i
    All Inclusive dla Firm 75, dostępne sa za złotówkę następujące telefony
    spełniające moje wymagania:

    - Nokia C5-03
    - Nokia X3-02
    - Nokia C3-01
    - Sony Ericsson Elm
    - Nokia E72
    - Nokia C3-00
    - Nokia C6

    Który z powyższch telefonów wart jest zakupu? Czy może rozważyć inne modele?
    Osobiście z "wyglądu" i "dotyku" skłaniałbym się ku Nokii C3-01 lub
    ewentualnie C6.
    Prosiłbym użytkowników o podzielenie się wrażeniami z ich eksploatacji, a
    zwłaszcza czy nie sprawiają one problemów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba