    From: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Wybor karty graficznej
    Date: Tue, 16 Apr 2013 21:54:31 +0200

    Witam

    Jak sie sypie, to wszystko naraz. Wymienilem juz zasilacz, ale grafika
    sie przegrzewa i w stresie mialem ponad 80 stopni. Dodalem wentylator,
    odkurzylem, osiagnalem max 67 stopni w stresie. Niby mniej, ale nadal
    jajca na tym bym ugotowal, a jak przyjda upaly w lecie to sie to
    biedaczysko zameczy, a i mnie nogi poparzy, bo komputer kolo biurka stoi
    na podlodze.

    Dlatego podjalem decyzje, ze wymiana grafiki to moze byc dobry krok.
    Szczegolnie, ze ta jest stara i nowe gry nie daja rady, a moj mlody ma
    coraz wieksze wymagania do gier, wiec i ja sie musze bardziej postarac ;).

    Obecnie mam Gigabyte GeForce 8600 GT.

    Wpiete to jest do plyty:
    Gigabyte M55S-S3 z AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+ i 2 GB RAM.

    Czy ktos moglby mnie oswiecic, jakie teraz karty graficzne sa warte
    kupienia? Nie chce odrzutowca, nie chce wydawac 500 czy 1000zl na to.
    Powiedzmy, ze w przedziale cenowym 200-300zl +/- pare zl w razie czego.
    Chcialbym, zeby bylo to lepsze od obecnej karty (w miare znaczaco), nie
    grzalo sie jak kaloryfer i dalo sie bez problemu wpiac do mojej plyty
    glownej, bo roznie to bywa.
    Jestem w temacie do tylu o dobre 5 lat, bo nie zajmowalem sie tym.
    Zdziwilem sie, ze GF juz nie maja numerow 8000 i 9000 tylko jakies
    3-cyfrowe ;). Ale ktore wybrac? Modeli sa dziesiatki.
    Znalazlem np takie cos: Gigabyte GeForce GT430, ale sadzac z opisow to
    jakichs szalenczych zmian w stosunku do mojej obecnej GF8600 nie widze.
    Czy to faktycznie zadziala w grach o wiele lepiej, czy to pic na wode? A
    moze chociaz bedzie sie mniej grzalo?

    Z gory dzieki za podpowiedzi i bardzo prosze bez rad w stylu "kup
    najnowsza i najlepsza, bo po co kupowac cos sprzed roku i nie pograsz
    sobie w FARCRY5 czy Assasina 10" ;). Najnowsze gry mam sprzed 2-3 lat,
    wiec cudow nie potrzebuje. NFS Hot Pursuit dziala w miare ok, chociaz
    lekko przycina i gdyby chodzil plynniej to by bylo milo.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/