  • 11. Data: 2013-07-03 22:01:52
    Temat: Re: Wtyk RJ45 - czy jest gdzieś haczyk?
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-07-2013 21:58, Lisciasty pisze:

    > No właśnie prawie połasiłem się na skrętkę za 50 gr/m, ale szczęściem doczytałem że
    to jakaś popelina :> Choć na upartego, do niezbyt wymagającej sieci biurowej czy
    domowej może taki ersatz się nada?

    > L.

    nie, szkoda czasu i pieniedzy. uwierz mi na slowo.

  • 12. Data: 2013-07-03 22:29:00
    Od: morghul <m...@t...pl>

    > No właśnie prawie połasiłem się na skrętkę za 50 gr/m, ale szczęściem
    doczytałem że to jakaś popelina :> Choć na upartego, do niezbyt
    wymagającej sieci biurowej czy domowej może taki ersatz się nada?

    Zapomnij o tym gównie. Cuda się dzieją, bywało że 10m odcinki nie
    chciały działać albo że po kilku tygodniach padały erjotki bo alu jest
    miękkie i styki nie zaciskały się wystarczająco mocno na drucie. Stalowa
    miedziowana też badziewie i do tego tragiczna przy zarabianiu końcówek
    bo druty sztywne jak... drut ;)

    Ogólnie masakra.

    morghul

  • 13. Data: 2013-07-04 07:52:28
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-07-03 21:30, K pisze:

    > jesli do kat5 i nie ma po tym leciec gigabit, to nie ma znaczenia.
    > bardziej balbym sie samej skretki "miedziowanej" lub samo "aluminium i
    > zelazo" ;]

    To już takie coś sprzedają? Gdzie to można kupić? Z chęcią bym pomierzył :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 14. Data: 2013-07-04 08:50:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, July 4, 2013 7:52:28 AM UTC+2, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > To już takie coś sprzedają? Gdzie to można kupić? Z chęcią bym pomierzył :)

    Góglaj pod "maxcable", nie znam innych markowych badziewi ale pewnie ktoś podpowie :>

    L.

  • 15. Data: 2013-07-04 09:06:54
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-07-04 08:50, Lisciasty pisze:

    > Góglaj pod "maxcable", nie znam innych markowych badziewi ale pewnie ktoś podpowie
    :>

    Dzięki - wygląda przerażająco ;)

    Pozdrawiam

    DD

  • 16. Data: 2013-07-04 12:07:31

    W dniu 04-07-2013 07:52, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > To już takie coś sprzedają? Gdzie to można kupić? Z chęcią bym pomierzył :)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > DD

    kazdy kabel na allegro ktory kosztuje grosze i w kazdym sklepie
    komputerowym.