  • 21. Data: 2012-10-24 00:00:22
    Temat: Re: Wszyscy się o mnie troszczą...co jest grane? ;)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Ja kupilem swego czasu szmate i ...... nieeeee - only skora.
    > Ale to jak z blondynkami i brunetkami, sa tacy, co lubia takie i takie,
    > a tez tacy, ktorym blondyna nie podejdzie.
    >
    > Mnie rece marzna bardzo jak jade poznym wieczorem - ale jade golasam
    > bandziorem, wiec nie ma o czym mowic.

    Tose pojedz w skorach 1600km albo przy 0st to pogadamy. Mam texy i skore,
    owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
    ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-10-24 01:18:28
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > z handbarami bylby mniod tylko w nogi zmarzlem strasznie i sie
    > zastanawiam
    > czy nie ma jakichs wkladek 12V do butow ;-)

    Oczywiście, że są.
    Są też grzane wkładki do spodni, kamizelki itp. Kwestia kasy do
    wydania.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 23. Data: 2012-10-24 10:20:33
    Od: grzech <z...@g...com>

    > owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
    > ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

    źle zakładasz - futerkiem na zewnątrz:)

    _____
    grzech
    tdm

  • 24. Data: 2012-10-24 10:30:21
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 00:00, AZ pisze:

    > Tose pojedz w skorach 1600km albo przy 0st to pogadamy. Mam texy i skore,
    > owszem skora jest fajna do pycenia bo nie lopocze jak flaga na wietrze
    > ale nie zmienia faktu, ze jest zajebiscie zimna.

    Robie 200 km dziennie w skorze, z czego wlasnie 100 w okolicach 0 ......
    nie wiem na co mialbym zwracac uwage, bo wszystko jest ok ;) Moze mam
    jakas dziwna skore, albo za cieply polar pod nia - jest mi dobrze :)

    O skorzanych spodniach nie wspominam - dopiero teraz je zaczalem
    doceniac, kiedy latem sie momentami topilem ;)

    M.

  • 25. Data: 2012-10-24 10:58:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-24 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    >
    > O skorzanych spodniach nie wspominam - dopiero teraz je zaczalem
    > doceniac, kiedy latem sie momentami topilem ;)

    Przecież starą prawdą motocyklową jest to, że nie ma uniwersalnego
    ubrania na każdą pogodę. Wiadomo, że każdy z nas szuka czegoś takiego,
    ale zawsze wiąże się to jednak z pewnymi niedogodnościami - albo w
    upale, albo w zimnie.

    --
    MN

  • 26. Data: 2012-10-24 11:12:43
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Bo pizdzi, bo slisko zaczyna sie robic, bo pochmurno :)

    Złej baletnicy... :)

    Nie przesadzajmy z tym ślisko.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 27. Data: 2012-10-24 11:15:46
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > zgadza się, pytają rózni ludzie czy nie jest zimno i prawda jest taka ze
    > jest zimno. Ale daje się jeździć

    W Warszawie? Ja jeżdżę codziennie i nikt mnie nigdy nie pytał czy jest mi
    zimno - aż tak nieprzyjaźnie wyglądam? :D

  • 28. Data: 2012-10-24 12:45:04
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-10-24 11:12, Adam Wysocki pisze:

    > Złej baletnicy... :)
    >
    > Nie przesadzajmy z tym ślisko.

    Mam juz na wykonczeniu kapcie i .... pewno dlatego tak troszke panikuje
    jak widze kawalek wody ;)

    M.

  • 29. Data: 2012-10-24 13:45:07
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >zaczynają mnie już irytować. Dziś całkiem dobrze wyglądająca pani podczas
    >postoju na światłach również zapytała mnie czy nie jest mi zimno,
    >zaproponowałem że mogę się do niej przytulić... :) Co jest takiego dziwnego
    >w tym że przy temp +8 stopni jeździ się motocyklu? Wreszcie czemu wszyscy
    >już prawie przestali jeździć ? Dziś przejechałem ponad 110km po Warszawie i
    >okolicach i widziałem tylko JEDEN motocykl. Co się z Wami stało? Przecież
    >wczoraj i dziś się całkiem dobrze jeździło? Do świat jeszcze daleko jeździć

    Jeździ się jeździ, dziś było 5 i tez się pojechało ale w słoneczku było
    lepiej a i mam otwarty kask :).
    Ja dziś widziałem ze 3 motocykle lub więcej. Tarchomin -> Centrum.
    Na ulicy to się mnie nie pytają czy zimno ale w pracy owszem :).
    W spodniach narciarskich założonych na jeansy jest naprawdę Ciepło, brakuje
    im tylko ochraniaczy :(.

    Buniek
    CBF 500

  • 30. Data: 2012-10-24 14:12:39