  • 1. Data: 2011-06-10 18:53:38
    Temat: Wstakada na nowohuckiej już otwarta...
    Od: "javelin" <s...@o...pl>

    ...podobno

    Tak sugeruje ten art.
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,9762913,O_god
    z__17_otwieraja_estakade_na_ul__Nowohuckiej.html

    Fakt jechałem tamtędy o 16.00 barierki pozdejmowane, policji i samochodów zikitu
    co nie miara wiedziałem więc że coś się dzieje parafrazując pewną osobę

    ok 16.30 w Radiu Kraków jakiś słuchacz stwierdził że to co tam się dzieje to
    ludzkie pojecie przechodzi bo zikit wyłączył sygnalizację pod wiaduktem i
    policja nie wyrabia się z kierowaniem ruchem. W sumie fakt, piątkowe godziny
    szczytu na jednej z najruchliwszych dróg kierujących do wylotu z miasta są
    najlepsze do przeprowadzania rewolucji. Pewnie po to żeby więcej kierowców miało
    okazję zobaczyć wielkie otwarcie i żeby można było powiedzieć że otwarliśmy w
    trosce o was wcześniej o tydzień.

    Bo jak sugerował wczorajszy artykuł:
    http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,9755613,Czeka
    jac_w_korku_na_estakade_na_Nowohuckiej.html

    ZUE jeszcze przez tydzień po wydaniu decyzji WINB miało coś tam robić. Czyżby
    jednak nie musi czy też od jutra wjedzie tam sprzęt i ruch znowu będzie utrudniony?

    Robimy zakłady kiedy pierwszy poważny remont estakady? Asfalt z estakady nad 29
    listopada spłynął (dosłownie) prawie rok po oddaniu.

    --
    Javelin
    Kraków