  • 11. Data: 2014-07-05 15:02:55
    Temat: Re: Współpraca z Plus GSM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Jul 2014 14:43:33 +0200, Grzegorz Jablonski napisał(a):
    > Kiedyś dyskutowałem ze znajomym o przewadze prepaida nad abonamentem i
    > twierdziłem, że w prepaidzie zawsze wie ile zapłaci, a w abonamencie
    > włączy mu się coś w telefonie albo operator mu włączy i doliczą mu do
    > rachunku jakieś opłaty nie wiadomo za co.

    No to akurat blednie twierdziles, bo to samo dotyczy i prepaidow.
    Nigdy nie wiesz za co i ile zaplacisz, bo tak samo do platnego serwisu
    mozna sie zapisac, telefon moze cos przeslac, operator moze uslugi
    wlaczyc.

    Dwie roznice:
    a) ryzykujesz zasadniczo do wysokosci konta, ale jak widac niektorzy
    maja na nim kilkaset zl :-)

    b) inny sposob zorientowania sie w sytuacji. W abonamencie masz
    miesieczny rachunek z podsumowaniem i wyszczegolnieniem, w prepaidzie
    nie masz nic. Ale niektorzy maja jakies sms po rozmowie, wiec moze sie
    po paru dniach zorientuja ze cos tu znika. Jak operator bedzie malo
    podbieral, to inni moga sie latami nie zorentowac, szczegolnie jak na
    billingu tego nie ma.

    > Nie dał się przekonać do moich racji, twierdził żę taka sytuacja jest
    > niemożliwa, a tydzień później dostał rachunek na 2000 PLN, bo coś
    > włączył w telefonie i ten otwierał dziesiątki sesji internetowych
    > dziennie...

    No i tu masz kolejne roznice:
    a) on mogl ten rachunek dlugo reklamowac i nie placic, niech ida do
    sadu. Zniknie ci z konta 300zl, to zniknie, po reklamacji moze wroci,
    ale raczej odrzuca..

    b) zniknie, to znajomy bedzie klal ze telefon nie dziala, a to
    dzialanie czasem wiecej warte niz ta strata.

    Bywaja tez abonamenty z ograniczeniem.

    J.

  • 12. Data: 2014-07-05 15:03:54
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > Ale SJS nie narzeka na platne uslugi, zaczal narzekac na oplaty :-)
    >
    > Narzeka tez na prawo, ale sadzic sie nie chce, do poslow nie pisze,
    > UKE na pomoc nie wzywa.

    SJS jest współpracownikiem sądownictwa
    biegłym sądowym - wie jak one działają
    i jaki jest poziom, więc nie porywa się sądzić
    bo i małe ma szanse i niemłody - to i finału
    może nie zdążyć doczekać :-)
    Pozatym większe znacznie sprawy okazały się
    być całkiem zgodne z prawem.......
    http://ochrona.siudalski.pl/

    --
    paskuda03

  • 13. Data: 2014-07-05 15:09:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 05 Jul 2014 12:31:34 +0100, G Nowak napisał(a):
    > Nie uruchamiaj sie bo Ci cisnienie skoczy... Po pierwsze, watkotworca
    > nie zadal zadnego pytania a jedynie zzymal sie na Plus Gsm. Po drugie, w
    > PL chyba kazda firma ma klientow za nic, nie przyjmuje reklamacji.

    Dokladnie.

    > Przejscie do innej sieci nie zagwarantuje watkotworcy szczegolnych
    > benefitow bo konkurencja zapewne rowniez ma umowy ze zlodziejskimi
    > serwisami sms, do ktorych nawet nie trzeba przystepowac.

    Hm ... ciekaw jestem jak to z tymi malymi wirtualnymi.
    Z duzymi to sie ze wszystkimi dogadali, ale z malymi to moze nie.
    No chyba ze to operator chce sie dogadac, bo to czysty zysk :-)

    P.S. Jak to jest w prepaidach ? Moze zainwestuje 5zl w startera,
    zapisze sie na sporo serwisow ..

    > W innych
    > krajach mozna po prostu zablokowac otrzymywanie sms od konkretnego
    > providera bez koniecznosci zmiany sieci czy numeru telefonu.

    U nas tez juz rozne blokady sa, a blokada providera to chyba kiepski
    pomysl - zalozy sobie druga firme, podpisze te same umowy.

    > Co do
    > oplaty za uzywanie internetu, smieci w stopce sa chyba wystarczajacym
    > dowodem na slaba znajomosc tematu. Swoja droga, czy da sie kupic telefon
    > z Androidem w abo bez pakietu danych? To chyba czysta zlosliwosc
    > operatora...

    Elastyczna oferta :-)
    Klient chce, klient powinien dostac, co najwyzej powinien byc
    ostrzezony.

    J.

  • 14. Data: 2014-07-05 16:35:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-05 14:28, J.F. pisze:
    > Zarzadzanie blokadami platnych uslug w nju i orange jest dobre.
    > W t-mobile kiepskie. ale i tak moze zaoszedzic sporo pieniedzy.

    No to problem, bo wkrótce będę w t-mobile. Jakieś konto na stronie i
    zarządzanie usługami i połączeniami (tak jak w Play-u) powinno chyba
    być. Nie mogę jeszcze załozyć konta, muszę poczekać aż przeniosą numer.
    W Play-u to powyłączałam sms-y premium, połączenia na mój koszt itd.

    --
    animka

  • 15. Data: 2014-07-05 16:37:45
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > W t-mobile kiepskie. ale i tak moze zaoszedzic sporo pieniedzy.
    >
    > I nie zawsze to operatora wina, jak chocby ten jego telefon.

    Przecież w telefonach też są opcje konfiguracyjne i można
    włączyć/wyłączyć co się chce.

    --
    animka

  • 16. Data: 2014-07-05 16:40:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Jul 2014 11:18:37 +0200, NetiaAbonent napisał(a):

    > Nie śmieć. To jest reklama, którą umieściłeś w cytacie.

    Skoro zaśmieca, to jest śmieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2014-07-05 17:27:57
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Nie śmieć. To jest reklama, którą umieściłeś w cytacie.

    śmieć, który możne dezaktywować w programie.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 18. Data: 2014-07-06 08:45:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-05 08:08, SJS pisze:

    > Coś złego dzieje się ostatnimi czasy w PLUSie

    I nic dziwnego - firmę przejął od niedawna pewien pan, on słynie z
    działań na szkodę klienta.

  • 19. Data: 2014-07-06 09:40:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:lp8kbb$5uq$1@dont-email.me...
> [...]
    > winę ponosi bzdurne prawo które pozwala na uruchamianie
    > masowe z założenia oszukańczych usług dla nieświadomych

    Jeśli chodzi o SMS-y, to zdaje się, że mimo wszystko nie da się tego
    uruchomić bez wysłania SMS-a ze zgodą na przysyłanie tego badziewia. PLUS
    tu nie jest jakimś specjalnym wyjątkiem. Rónież wszystkie sieci sprzedając
    telefony sprzedają je w konfiguracji producenta, a ta przewiduje pobieranie
    danych przez net. Gdyby było inaczej, to podejrzewam, że już dawno by się
    skończyło interwencją odpowiednich urzędów i przenoszenie z tego powodu
    usług do PLAY sensu nie ma. Na moim obszarze PLAY ma wyraźnie gorsze
    usługi. Jesli gdzieś jest inaczej, a byłoby taniej, to jedyny sensowny
    powód przenosin.

  • 20. Data: 2014-07-06 12:02:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-07-05 08:08, SJS pisze:
    > Współpraca z siecią Plus GSM
    > Miałem tam i internet i kilka telefonów, pierwszy jakieś dwadzieścia
    > lat temu ale ostatnio po kolei rezygnowałem a ostatni numer przenoszę
    > do PLaya - dlaczego?

    i jeszcze w kwestii formalnej - 20 lat temu mogłeś mieć telefon w tepsie
    :-P

    ewentualnie w centertelu