  • Data: 2011-07-11 18:21:42
    Temat: Wrocław - Międzyzdroje we wtorek
    Od: R <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jutro rodzinnie ruszamy nad nasze "morze". Cel - Wisełka (Międzyzdroje),
    max na 17:00.

    Opcja była przez DE, ale ponoć u nas się poprawiło, zwłaszcza od
    Gorzowa. Ale *do* Gorzowa jest tak sobie, więc zastanawiam się nad
    alternatywą, czyli:
    Wrocław - Wołów - Góra - Wschowa - Wolsztyn - Nowy Tomyśl - Międzyrzecz
    - DK3

    Pytanie - wydziwiam za bardzo i mam jechać "po bożemu" na Lubin i dalej
    DK3? Jadę z żoną i dwulatkiem, dlatego zależy mi na spokojnej trasie.
    Raczej mi się nie spieszy. Za to chętnie ominę tiry.

    R.