  • 1. Data: 2008-08-05 16:05:04
    Temat: Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Dziekuje wszystkim tym, co odpowiedzieli na moje poprzednie zapytanie
    odnosnie operatorow swiatlowodowych na terenie Warszawy. Dowiedzialem sie w
    tamtym watku o dwoch operatorach, o ktorych dotad nie wiedzialem ze
    posiadaja wlasna siec swiatlowodowa. Jeszcze raz serdeczne dzieki.

    Idac jednak dalej chcialbym zapytac o trzy inne miasta. Mianowicie:
    - Wroclaw,
    - Lodz,
    - Krakow.

    Jak w tych miastach wygladaja operatorzy operujacy na swiatlowodach?
    Wiadomo, ze jest TP. Oni sa prawie wszedzie ;-). Dlatego z oczywistych
    wzgledow pomijam TP. Ale jak to wyglada z operatorami alternatywnymi?
    Czy tak jak przy poprzednim watku moge prosic o podzielenie sie
    informacjami?

    Wiem, ze Wroclaw to Dialog, ale z pewnych nie do konca pewnych zrodel wiem,
    ze Dialog wcale az tak nie ma rozwinietej sieci swiatlowodowej na terenie
    Wroclawia. Jest tez e-wro, ktore zaczelo klasc swiatlowody, ale potem ich
    Dialog przejal i nie wiem, jak aktualnie stoja. Znowu w Krakowie byl sobie
    kiedys taki operator Optokan, ale potem nie wiem co sie z nim stalo. O
    operatorach w Lodzi tak wlasciwie najmniej wiem.

    Prosze o jak najwiecej informacji, za co z gory bardzo dziekuje.

    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2008-08-06 13:50:51
    Temat: Re: Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody
    Od: "r." <n...@n...com>

    > - Wroclaw,

    Dialog

    > - Lodz,

    Widziałem studzienki Dialog, Polkomtel, PTC a pewnie ma też Lodman.

    pozdrawiam
    r.

  • 3. Data: 2008-08-06 14:20:09
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    ttt <t...@n...pl> napisał(a):

    > - Wroclaw,
    WCSS, Netia,

    > - Lodz,

    Do Lodmana dorzucilbym jeszcze Profiline i sprawdz czy ktorys z metroport'u
    nie ma w Lodzi swiatla, ATM .

    > - Krakow.
    GHnet, Cyfronet, ATM, z tego co wiem to Fone cos mialo robic ale nie wiem czy
    zrobili :).

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2008-08-06 14:21:57
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    > Prosze o jak najwiecej informacji, za co z gory bardzo dziekuje.

    Tak z ciekawosci po co ci takie informacje ? Jakis serwis budujesz ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2008-08-06 14:39:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Aug 2008 18:05:04 +0200, ttt napisał(a):

    > Idac jednak dalej chcialbym zapytac o trzy inne miasta. Mianowicie:
    > - Wroclaw,

    Polkomtel

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2008-08-06 15:31:37
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Tak z ciekawosci po co ci takie informacje ? Jakis serwis budujesz ?

    Nie, zaden serwis. Te informacje sa mi potrzebne do pewnego opracowania.
    Wiem o operatorach typu Netia, Dialog, kablowkach, nie wspominajac o TP. Ale
    chce poszerzyc znajomosc o operatorow stricte lokalnych, o ktorych istnieniu
    moge nie wiedziec w tych miastach. W przypadku Warszawy tak wlasnie bylo -
    przez tego typu zapytanie dowiedzialem sie o jednej firmie, ktorej dotad nie
    znalem.

  • 7. Data: 2008-08-06 21:18:29
    Od: " mav" <l...@N...gazeta.pl>

    ttt <t...@n...pl> napisał(a):

    > - Krakow:
    Netia, ERA, Tel. Kolejowa, Exatel, Aster(Autocom), UJ, Optoland, Onet, UPC
    Cyfronet..

  • 8. Data: 2008-08-06 21:27:40
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    mav wrote:
    > Netia, ERA, Tel. Kolejowa, Exatel, Aster(Autocom), UJ, Optoland, Onet, UPC
    > Cyfronet..

    Taaak? A od kiedy to UJ i Onet mają _swoje_ _własne_ światłowody po
    mieście? Ciekawe rzeczy prawisz. W takim razie moja choinka
    światłowodowa w piwnicy też się liczy, jestem operatorem, prawda?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 9. Data: 2008-08-07 06:23:59
    Od: " mav" <l...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał(a):

    > Taaak? A od kiedy to UJ i Onet mają _swoje_ _własne_ światłowody po
    > mieście? Ciekawe rzeczy prawisz. W takim razie moja choinka
    > światłowodowa w piwnicy też się liczy, jestem operatorem, prawda?

    Jak masz zgłoszenie, to tak!;))

  • 10. Data: 2008-08-07 11:50:45
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    ttt <t...@n...pl>

> [...]
    > przez tego typu zapytanie dowiedzialem sie o jednej firmie, ktorej dotad

    Hmmm... tylko nie opieraj swojej wiedzy o to co tutaj jest napisane.
    Operatorow w kazdym wiekszym miescie masz kilku. Dla Warszawy tez nie ma
    wszystkich wymienionych.Inna sprawa ilu z nich idzie wlasna kanalizacja a ilu
    TP. Ilu z nich mowi, ze maja wlasne swiatlowody a ilu tak mowi bo ma umowe
    dzierzawy wlokien na kilkanascie lat i wpisuja sobie w mapke :). Mysle, ze
    tego to nawet TP nie wie. Ja na codzien w pracy przy operatorach tez juz sie
    gubie, co kto od kogo i w ktorym miejscu ma:).To troche skomplikowany
    rynek :).

    Pozdrawiam
    Marek