  • Data: 2013-06-06 22:37:39
    Temat: Wracam po pracy do domu...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ...a tu ktoś dzwoni do drzwi jak jak popierdol...y. Patrzę przez wizjer.

    - Policja otwierać !

    Nie przestaje nachalnie dzwonić. Co za poj...b?! W końcu otwieram bo
    domownicy chcą spokoju.

    - Czy jestem właścicielem samochodu bo ma tutaj, że tego a tego dnia
    zaparkowałem na miejscu dla niepełnosprawnych.
    - Niemożliwe, wiem dokładnie gdzie parkowałem, zwykłe miejsce.
    - Wypisze mi wezwanie do odległego miasta. Na kiedy ?
    - To ja sobie sprawdzę i dopiero będę się wypowiadał. Jak chce przyjąć
    wyjaśnienia to proszę bardzo.
    - Nie chce, chce koniecznie wypisać wezwanie do kolejnego miasta.
    - To niech sobie sam tam jedzie.

    Poszedł.

    Jak polazł tak pomyślałem, że przecież mogę od ręki sprawdzić widok ulicy na
    G..le. Jadę w jedną, jadę w drugą, żadnego znaku nie widać. Jakie miejsce
    dla niepełnosprawnych ?! No to jeszcze raz. Kombinuję, kombinuję, widok na
    kamienicę wgłąb ulicy ... nosz faktycznie jest znak. Czemu dokładnie go nie
    zauważyłem nie wiem. Miejsca wzdłuż drogi. Przejechałem i cofałem. Liście
    drzew zasłaniały ? Lało jak 150. Znak jest jakoś tak w głębi. Może dlatego
    go nie widziałem i nie wiedziałem, że parkuję w takim miejscu. W każdym
    razie nie widzę sensu płacenia mandatu bo to nigdy do niepełnosprawnych nie
    trafi. Bardzo chętnie przeznaczę jakąś istotną kwotę na bezpośrednio taki
    cel, by zrekompensować, ale w ogóle nie czuję się winny ...