-
21. Data: 2012-01-05 18:47:31
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello jerry,
Thursday, January 5, 2012, 6:38:24 PM, you wrote:
>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
> Jedna ręka na kierownicy, druga na gałce biegów to i tak o 100% więcej
> niż gdy jedna ręka na gałce biegów, a druga przy uchu. A takich sporo.
> Chyba że jesteś ufo z trzecią ręką na kółku
A kto powiedział, ze telefon należy trzymac akurat w lewej ręce? Bo Ty
tak robisz?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
22. Data: 2012-01-06 13:45:11
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-05 16:14, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Grejon,
>
> Thursday, January 5, 2012, 3:03:11 PM, you wrote:
>
>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za
>>> późno.
>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>
> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
jak dwoma ? :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
23. Data: 2012-01-06 13:55:33
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> wrote:
>>>
>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>
>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>
> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
> jak dwoma ? :-)
>
Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
--
Artur
ZZR 1200
-
24. Data: 2012-01-06 14:08:08
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-06 13:55, AZ wrote:
> On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik<g...@...lesie> wrote:
>>>>
>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>>
>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>>
>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>> jak dwoma ? :-)
>>
> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
To fakt :-) A z tym śniegiem to będę musial zrobić test w rajdówce :-)
Jak to było ? 40km/h i 4-ry metry ?
PS2: Tylko narazie śniegu brak :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
25. Data: 2012-01-06 14:11:25
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello AZ,
Friday, January 6, 2012, 1:55:33 PM, you wrote:
Przywracam kontekst:
>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
>>>>> sytuację za późno.
>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>> jak dwoma ? :-)
> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
jedną rękę na kierownicy czy dwie?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
26. Data: 2012-01-06 14:48:49
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-06 14:11, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello AZ,
>
> Friday, January 6, 2012, 1:55:33 PM, you wrote:
>
> Przywracam kontekst:
>
>>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
>>>>>> sytuację za późno.
>
>>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>>> jak dwoma ? :-)
>> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
>
> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o
czynność dokonaną - jak najszybsze wykonanie (w pełni) wymaganego w
danej sytuacji manewru. Pewnym osobom wystarczy jednak to, że
_rozpoczną_ daną czynność.. cóż z tego, że nie zdążą wykonać jej w
pełni, przez co radośnie przydzwonią w przeszkodę :-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
27. Data: 2012-01-06 15:05:05
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:11:25 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
Czas reakcji będzie podobny. Natomiast już wykonanie manewru przy jednej
ręce o wiele dłuższe.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
28. Data: 2012-01-06 15:40:28
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Marcin,
Friday, January 6, 2012, 2:48:49 PM, you wrote:
>> Przywracam kontekst:
>>>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
>>>>>>> sytuację za późno.
>>>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>>>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>>>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>>>> jak dwoma ? :-)
>>> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
>> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
>> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
> Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o
> czynność dokonaną
Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.
Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi
daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest
manipulacją.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
29. Data: 2012-01-06 17:09:14
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-06 15:40, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Marcin,
>
> Friday, January 6, 2012, 2:48:49 PM, you wrote:
>
>>> Przywracam kontekst:
>>>>>>>> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę
>>>>>>>> sytuację za późno.
>>>>>>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.
>>>>>> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji?
>>>>> Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś
>>>>> w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą
>>>>> jak dwoma ? :-)
>>>> Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)
>>> A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał
>>> jedną rękę na kierownicy czy dwie?
>> Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o
>> czynność dokonaną
>
> Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.
> Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi
> daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest
> manipulacją.
Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnie
przygtuj do odszczekiwania. Chyba, że za grosz nie masz honoru ?
Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od
początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie
nie była oczywista ?
Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu
w łapie i rozmawiania przezeń na uniknięcie wypadku w sytuacji zagrożenia.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
30. Data: 2012-01-06 17:22:35
Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
Od: HeniekMogiłko <h...@h...he>
Dnia Wed, 4 Jan 2012 19:05:21 +0100, jerry napisał(a):
> Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:je1uhm$8b9$1@news.task.gda.pl...
>>> http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0
>>
>> Naciągane.
> Sam naciągasz. Zwłaszcza przez automat.
A próbowałeś?
>> Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej ręki (choć w automacie dwie ręce
>> to nadmiar). Problemem jest poświęcenie 90% uwagi na rozmowę przez
>> telefon. Bez różnicy, czy w ręce czy w uchu.
>
> Jest problemem kiedy kierowca na zakręcie MUSI trzymać komórkę
> przy uchu bo inaczej świat się skończy.
> A przecież KAŻDY współczesny telefon ma opcję "głośnomówiącą"
> i nawet słuchawki BT nie potrzeba. Sam często z tej opcji korzystam.
E tam. Trzeba się drzeć, a ja z natury cicho mówię.
>> gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnego
>> dyskomfortu.
> i tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach.
Napisał, że warunek to automatyczna skrzynia. Gdy masz takie coś na
pokładzie to biegów nie zmieniasz bo same się zmieniają i masz jedną
rękę wolną.
--
Heniek