  • 1. Data: 2010-02-17 09:59:05
    Temat: WordPress - problem z panelem admina
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Stoi sobie witryna na WP 2.9.cośtam (w miarę aktualny) - pracowała
    normalnie, nic nie robiłem ostatnio.

    Ze zdziwieniem stwierdziłem że na stronie dodały się komentarze ze spamem,
    choć powinny być zblokowane przez akismet, albo reguły blokujące (więcej
    niż 1 link itd).
    Chciałem ręcznie usunąć te komentarze, ale po wejściu do panelu admina
    dostaję pustą białą stronę (bez grama kodu).

    Próbowałem:
    - zaktualizować do najnowszej wersji (wgranie plików nowego WP)
    - zbudować nowy plik wp-config.php (bo ten się nie zmienia po aktualizacji)
    - naprawić bazę danych (wp-repair.php)
    - usunąć cookies
    - przejść do panelu z innej przeglądarki

    i nic :(

    Żebym miał aktualny backup bazy danych, to też bym ją podmienił, ale nie
    mam.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net