  • 1. Data: 2010-02-17 11:51:15
    Temat: [CSS] Jak zrobić zaokrąglone tło np. tekstu
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Temat zaokrąglonych rogów w div-ach itp. był już wałkowany, ja natomiast
    zastanawiam się nad tym, jak w prosty sposób zrobić zaokrąglone tło dla
    tekstu.

    Jeden obraz = 1000 słów, więc krótko mówiąc, chodzi mi dokładnie o coś
    takiego:
    http://tiny.pl/hm6jt

  • 2. Data: 2010-02-17 12:25:40
    Temat: Re: [CSS] Jak zrobić zaokrąglone tło np. tekstu
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-17 12:51, Wooyek wrote:
> [...]
    > tekstu.
    >
    > Jeden obraz = 1000 słów, więc krótko mówiąc, chodzi mi dokładnie o coś

    Zaokrąglone rogi możesz ustawić każdemu elementowi który łapie border. W
    tym przypadku to będą po prostu linki zamiast divów.

  • 3. Data: 2010-02-17 15:04:27
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > Zaokrąglone rogi możesz ustawić każdemu elementowi który łapie border. W
    > tym przypadku to będą po prostu linki zamiast divów.

    http://www.css3.info/preview/rounded-border/

    W MSIE bedzie kwadratowo, w Operze tez, ale Firefox i Safari wyswietla
    ladnie.
    Pewnie niedlugo Opera tez bedzie umiala to obslugiwac.

    lamer

  • 4. Data: 2010-02-17 15:28:41
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-17 16:04, lamer wrote:
> [...]
    >
    > http://www.css3.info/preview/rounded-border/
    >
    > W MSIE bedzie kwadratowo, w Operze tez, ale Firefox i Safari wyswietla

    Tak samo jak z rogami dla divów, ameryki nie odkryłeś ;)

  • 5. Data: 2010-02-17 16:47:53
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Zaokrąglone rogi możesz ustawić każdemu elementowi który łapie
    > border. W tym przypadku to będą po prostu linki zamiast divów.

    Ale to chyba dopiero w CSS3?

  • 6. Data: 2010-02-18 12:54:51
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-02-17 17:47, Wooyek wrote:

    > Ale to chyba dopiero w CSS3?

    Tak. Ty chcesz się męczyć z tym dla IE? Daj im kanciaste rogi i niech
    się gonią ;)

  • 7. Data: 2010-02-18 13:13:53
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    W dniu 2010-02-18 13:54, Paweł Piskorz pisze:

    > Tak. Ty chcesz się męczyć z tym dla IE? Daj im kanciaste rogi i niech
    > się gonią ;)

    Albo można bawić się z dodatkowymi kontenerami i przesuwanym tłem :P

    --
    Peter