  • 21. Data: 2011-07-22 14:56:53
    Temat: Re: Wolno wyboru :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie wiem czy na ekspresówki też nie musi być.

    >U nas było/mogło być tak samo, więc chyba źle wnioskujesz.

    ale tylko autostrady - zwykle drogi bezplatne.

    A poniewaz nasz rzad mial tylko jedna autostrade ktora moglby
    opodatkowac, to co sie dziwic ze wolal nie rezygnowac z wplywow z
    winiet.
    Zreszta jak widac moze i slusznie.

    Taka informacje uslyszalem jeszcze przed 2004 roku, na ile prawdziwa -
    nie wiem, ale wszystko zdaje sie ja potwierdzac.
    Jak kto ciekawy - niech odnajdzie zrodlo.

    J.