  • 21. Data: 2011-02-15 15:17:33
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach> napisał(a):

    > Nazywam motłochem tych którzy z nimi walczą ;)

    A dlaczego?

  • 22. Data: 2011-02-15 15:45:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ije1tt$p0l$...@i...gazeta.pl...

    > A dlaczego?

    dlatego ze maja rozdwojenie jaźni i np uważają ze jazda moto na światłach w
    dzień ma sens, a samochodem nie ma sensu ;)

    a to jeden z przykładów

  • 23. Data: 2011-02-15 15:46:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijdst8$6o3$...@i...gazeta.pl...

    > Hańbą jest narażanie na utratę życia i zdrowia kierowców i innych
    > użytkowników
    > dróg. A wszystko dla zarobku.

    sugerujesz ze samochód na światłach jest mniej widoczny niż ten bez świateł?

  • 24. Data: 2011-02-15 15:53:52
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:ijdst8$6o3$...@i...gazeta.pl...

    > sugerujesz ze samochód na światłach jest mniej widoczny niż ten bez świateł?

    A ty umiesz czytać? Pisałem coś takiego? Pokaż mi, w którym miejscu!

  • 25. Data: 2011-02-15 15:55:00
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > dlatego ze maja rozdwojenie jaźni i np uważają ze jazda moto na światłach w
    > dzień ma sens, a samochodem nie ma sensu ;)

    A ty zdajesz sobie sprawę po co od dawna motocykle muszą jeździć na światłach?
    Dla fantazji"?

  • 26. Data: 2011-02-15 16:04:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ije420$39r$...@i...gazeta.pl...

    > A ty umiesz czytać? Pisałem coś takiego? Pokaż mi, w którym miejscu!

    ano umiem, ale może to ty nie umiesz pisać

    sugerujesz, że wprowadzenie nakazu jazdy na światłach, zamiast zmniejsza
    bezpieczeństwo na drodze, wnoszę zatem że musi pogarszać zauważalność
    samochodu na światłach w przeciwieństwie do tego bez świateł, no chyba ze
    twierdzisz, że światła w dzień oślepiają ;)

  • 27. Data: 2011-02-15 16:05:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ije444$3gi$...@i...gazeta.pl...

    > A ty zdajesz sobie sprawę po co od dawna motocykle muszą jeździć na
    > światłach?
    > Dla fantazji"?

    po to samo, dlaczego od jakiegoś czasu i samochody muszą to robić, zasada
    jest ta sama

  • 28. Data: 2011-02-15 17:15:43
    Od: Excite <n...@n...pl>

    Błędne założenie. Polecam lekturę http://dadrl.pl

  • 29. Data: 2011-02-15 17:19:38
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 15.02.2011 16:05, szerszen pisze:
    > po to samo, dlaczego od jakiegoś czasu i samochody muszą to robić,
    > zasada jest ta sama

    I jak motocyklista czy karetka pogotowia ma wyróżnić się od reszty
    pojazdów przy pomocy świateł mijania skoro każdy inny pojazd również ich
    używa ?

  • 30. Data: 2011-02-15 17:30:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 15 Feb 2011 17:19:38 +0100, Excite <n...@n...pl> wrote:

    >I jak motocyklista czy karetka pogotowia ma wyróżnić się od reszty

    karetka ma "swoje sposoby", a dlaczego motocyklista miałby się
    wyróżniać jakoś specjalnie (poza jednym światłem zamiast dwóch)?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski