  • 11. Data: 2009-12-27 15:23:42
    Temat: Re: Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 15:19:10 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > fanatyzm posiadaczy WM...
    > ktorzy atakuja produkt ktorego nie uzywaja... to nawet smieszne..

    Poki co to ty atakujesz użytkowników WM za to, że ktoś gdzieś wystawił do
    sprzedaży głupią aplikację w abstrakcyjnej cenie. To dopiero jest śmieszne.
    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-12-27 19:34:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    zly pisze:

    > Poki co to ty atakujesz użytkowników WM za to, że ktoś gdzieś wystawił do
    > sprzedaży głupią aplikację w abstrakcyjnej cenie. To dopiero jest śmieszne.

    Ja tylko przypominam hipokryzje Wmiarzy jak przed dwa tygodnie
    podniecali sie i am rich. A teraz cisza jak makiem zasiał.

  • 13. Data: 2009-12-31 13:13:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ja tylko przypominam hipokryzje Wmiarzy jak przed dwa tygodnie
    > podniecali sie i am rich. A teraz cisza jak makiem zasiał.
    Ja pamietam coś innego. PAmietam protest klienta, który kupił "im rich"
    i poczuł sie oszukany-wyżalał sie prasie. O ile pamietam, Waldek
    "wyśmiał" gostka, gdyż otrzymał to za co zapłacił, wcześniej będąc
    poinformowanym cóż program robi. Tak wiec "żale", to faktycznie
    _popisywanie_ sie głupotą pomieszaną z lenistwem. To właśnie zostało na
    grupie GSM "obśmiane" Sam natomiast autor "im rich" to całkiem sprytny i
    przedsiebiorczy chłopak. Póżniej program został usuniety, pomimo ze nie
    łamał żadnego punktu regulaminu. usuniety został gdyż regulamin ( o ile
    pamietam) na koncu ma punkt typu "...i z innych powodów" Co również
    zostało "obśmiane", bo to raz nawiązuje do sławnego "i innych czasopism"
    a dwa, po co pisac "naście" punktów skoro ostatni ma uprawnienia jak
    joker w kartach?
    Tak wiec, jak to już masz w zwyczaju, jest prawda, gówno prawda i Twoja
    prawda. Sam decydujesz bliżej której lądują Twoje wypowiedzi.
    ToMasz

  • 14. Data: 2010-01-01 20:38:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > i poczuł sie oszukany-wyżalał sie prasie. O ile pamietam, Waldek
    > "wyśmiał" gostka, gdyż otrzymał to za co zapłacił, wcześniej będąc

    Dziwna hipokryzja bo jakos potepienia dla diamencikow na WM nie widze.

> [...]
    > zostało "obśmiane", bo to raz nawiązuje do sławnego "i innych czasopism"
    > a dwa, po co pisac "naście" punktów skoro ostatni ma uprawnienia jak

    Nie rozsmieszaj mnie, w kazdym kraju kwalifikuje sie to pod wyludzenie.
    I prosze nie rob z siebie idioty gdyz punkt o mozliwosci usuniecia "z
    powodu widzimisie" wlasciciela sklepu jest w KAZDYM ze sklepow przy czym
    najbardziej uznaniowy jest w .... Marketplace. A Diamenciki niedobry
    Ballmer tez usuna czemu teraz nie wszczynasz wojny w obronie
    "przedsiebiorcy" co ?

    > Tak wiec, jak to już masz w zwyczaju, jest prawda, gówno prawda i Twoja
    > prawda. Sam decydujesz bliżej której lądują Twoje wypowiedzi.

    A ja widze ze u Ciebie jest tylko Windows prawda