eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...Re: Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
    From: Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wlasciciele telefonow z WM to debile to i dostali produkt ...
    Date: Fri, 01 Jan 2010 21:38:37 +0100

    ToMasz pisze:

    > Ja pamietam coś innego. PAmietam protest klienta, który kupił "im rich"
    > i poczuł sie oszukany-wyżalał sie prasie. O ile pamietam, Waldek
    > "wyśmiał" gostka, gdyż otrzymał to za co zapłacił, wcześniej będąc
    > poinformowanym cóż program robi.

    Dziwna hipokryzja bo jakos potepienia dla diamencikow na WM nie widze.

    > Sam natomiast autor "im rich" to całkiem sprytny i
    > przedsiebiorczy chłopak. Póżniej program został usuniety, pomimo ze nie
    > łamał żadnego punktu regulaminu. usuniety został gdyż regulamin ( o ile
    > pamietam) na koncu ma punkt typu "...i z innych powodów" Co również
    > zostało "obśmiane", bo to raz nawiązuje do sławnego "i innych czasopism"
    > a dwa, po co pisac "naście" punktów skoro ostatni ma uprawnienia jak
    > joker w kartach?

    Nie rozsmieszaj mnie, w kazdym kraju kwalifikuje sie to pod wyludzenie.
    I prosze nie rob z siebie idioty gdyz punkt o mozliwosci usuniecia "z
    powodu widzimisie" wlasciciela sklepu jest w KAZDYM ze sklepow przy czym
    najbardziej uznaniowy jest w .... Marketplace. A Diamenciki niedobry
    Ballmer tez usuna czemu teraz nie wszczynasz wojny w obronie
    "przedsiebiorcy" co ?

    > Tak wiec, jak to już masz w zwyczaju, jest prawda, gówno prawda i Twoja
    > prawda. Sam decydujesz bliżej której lądują Twoje wypowiedzi.

    A ja widze ze u Ciebie jest tylko Windows prawda