  • 51. Data: 2019-04-24 17:59:35
    Temat: Re: Wjazd na rondo.
    Od: "Bogobo" <l...@s...pl>

    news:q9puo4$cd0$2@node1.news.atman.pl...

    > Albo znajdziesz przepis choćby śladowo potwierdzający brednie które
    > wypisujesz,

    Udowodnij, w którym poście napisałem brednie ?

  • 52. Data: 2019-04-24 18:00:21
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kulsony : wina tego z prawej.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 16:02:29 +0200, w <q9pqaq$j5b$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Dzisiaj w STOP drogówce TV4.
    > Rondo o 2 pasach.
    > Na rondo wjeżdżają równocześnie : z prawej autobus przegubowiec,
    > po lewej samochód osobowy, autobus zjeżdża na lewy pas ronda - kolizja.
    > Kulsony orzekły winę kierowcy autobusu, bo zmienił pas ruchu
    > i zajechał drogę. Ten z autobusu coś tam mamrotał, ale mandat przyjął.

    Akurat masz pecha, bo oglądałem.
    Autobus wjechał na skrajny prawy pas, po czym ściął sobie rondo.

    Na dodatek tam masz 2 pasy w 2 pasy, choć akurat w tym przypadku nie miało to
    znaczenia.

  • 53. Data: 2019-04-24 18:02:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogobo" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Kulsony orzekły winę kierowcy autobusu, bo zmienił pas ruchu
    >i zajechał drogę. Ten z autobusu coś tam mamrotał, ale mandat

    To sie nie liczy, przydalby sie wyrok SN, albo choc apelacyjnego :-)

    J.

  • 54. Data: 2019-04-24 18:02:37
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Zmiana pasa.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 16:15:23 +0200, w <q9pr2c$kjb$1@news.mixmin.net>, "Bogobo"
    <l...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Który przepis zezwala zajechać drogę po skręcie ?

    Co ma piernik do wiatraka? Zajmujesz wybrany pas i tyle.
    A skoro piszesz, że "zajechał" to na dodatek był pierwszy.

    Kombinujesz jak był z Pisu -- raz "równolegle", a drugi raz to "zajechał".

  • 55. Data: 2019-04-24 18:03:20
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kto ma pierwszeństwo ?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 24 Apr 2019 17:20:18 +0200, w <q9purg$cd0$3@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Podstawa prawna takiego twierdzenia?

    Może być ciężko, skoro nie odróżnia zmiany pasa od zajęcia pasa...

  • 56. Data: 2019-04-24 18:03:58
    Temat: Re: Wjazd na rondo. Kierunki.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogobo" napisał w wiadomości grup

    >W opisywanej sytuacji nie ma krzyżowania się kierunków ruchu,
    >bo obydwa pojazdy jadą w tym samym kierunku, tylko po różnych
    >pasach

    Do wjazdu ... jak najbardziej.

    >i następuje zmiana pasa ruchu.

    Po wjezdzie ? No rzeklbym, ze nastepuje, tylko oba zmienily i
    kierunek, i jezdnie, a wiec i pas.
    To oba powinny ustapic :-)

    J.

  • 57. Data: 2019-04-24 18:19:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-04-2019 o 17:59, Bogobo pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:q9puo4$cd0$2@node1.news.atman.pl...

    > Udowodnij, w którym poście napisałem brednie ?

    W każdym.
    Wygłaszasz bzdurne twierdzenia, nie mające żadnego oparcia w przepisach,
    a na pytanie o podstawę prawną udajesz głupka, że niby nie rozumiesz
    pytania.

    Jak nie masz pojęcia o czym piszesz, to po prostu nie pisz.

  • 58. Data: 2019-04-24 18:21:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-04-2019 o 18:03, r...@k...pl pisze:

    > Może być ciężko, skoro nie odróżnia zmiany pasa od zajęcia pasa...

    Obawiam się też, że nie odróżnia też podstawy prawnej, od tego co mu się
    wydaje i co sam wymyślił na poczekaniu.

  • 59. Data: 2019-04-24 18:28:32
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "t-1" wrote in message news:q9nr9c$cs6$1@node1.news.atman.pl...

    > Chłopie, jakim drugim pasem.
    > Powtarzam, zasada jest prosta, jechałeś przy lewym krawężniku jedź dalej
    > przy tym samym.

    To skoro to taka prosta zasada, to teraz ją zastosuj przy 3 pasach na
    wjeździe i 4 na rondzie... Który pas powinien zostać wolny?

    --
    Axel

  • 60. Data: 2019-04-24 18:31:17
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-04-23 23:04, Bogobo wrote:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiego przepisu. Można zająć dowolny pas, jeżeli nikt po nim
    > nie jedzie.

    No ale jak pasy nie są wyznaczone przy takim skręcie to można uznać że
    nikt nie jedzie właśnie i stosować zasadę, że ten po prawej ma
    priorytet. Gdyby były wymalowane linie. Ale ich nie ma.
    Sytuacja wygląda właśnie tak, że ten z lewej pakuje się na pas zajęty
    przez tego po jego prawej.

    --
    mk4