  • 31. Data: 2013-03-08 21:23:26
    Temat: Re: Witalski ;)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-08 10:25, AZ pisze:

    > Twoje wypowiedz nie trzyma sie kupy. VTR i ostre latanie? ;-)

    Nie każdego rajcuje autostrada:-P

    Tomek

  • 32. Data: 2013-03-08 21:26:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-03-08 09:45, Radarro pisze:

    > Nie wiem ile pali np włoszczyzna w układzie V2 (tylko 1znajomy miał Aprilie Tuono i
    8,5 litra to byl standard) Jak z Ducati?
    > Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są
    takie w ogóle?
    M900 gaźnikowy nie wypił więcej jak 7-7,5 przy "normalnej" 6-6,5l.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 33. Data: 2013-03-08 23:57:36
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

    > Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

    Tak się składa, że też jestem z Krakowa i uzyskany wynik to średnia z
    codziennych dojazdów do pracy i z powrotem (Bieżanów-Bronowice) + jakiś
    wieczorny "kruzing" :)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #