  • 21. Data: 2013-03-07 14:01:02
    Temat: Re: Witalski ;)
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-07 12:34, AZ pisze:

    > No takie spalanie to chyba domena fauek? Tyfusowa VTR tez zawsze palila
    > z 10l gdy ja sobie jechalem delikutasnie i podziwialem widoki

    Ja tam nie wiem jak Wy jeździcie VFRami ale moje obie nie brały więcej
    niż 7 przy normalnej, dynamicznej jeździe po mieście (pole position od
    świateł do świateł), w trasie przy przelotowej ok. 140 schodziły poniżej
    7 (solo z topcasem). Tym bardziej że nie trzeba ich wysoko kręcić. Może
    hamulce puśćcie ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2013-03-07 14:04:23
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > No takie spalanie to chyba domena fauek? Tyfusowa VTR tez zawsze palila
    > z 10l gdy ja sobie jechalem delikutasnie i podziwialem widoki

    Tytusowa bije wszelkie rekordy:-)Przy wspólnym ostrym lataniu jego cuś
    11(chyba że się nie chciał przyznać bo z kanistra kilka razy dolewał)u
    mnie 7,5 Boxerem.Natomiast poprzednia fałka ducatowska więcej jak 7 nie
    chciała wypić.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 23. Data: 2013-03-07 18:11:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Staszek Sosenko napisał(a):
    > Czyli nie jest tak źle :)

    Grunt to nastawienie! :) Mnie to zniechecilo do VFR 750 bo przy takim
    spalaniu niewiele jednak daje w zamian, a moze taki egzemplarz
    testowalem ze ziewalem przy ruszaniu.
    Spodziewalem sie lokomotywy. No nie wiem, nie chce sie autorytatywnie
    wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie
    spotkalem :) Jestes pierwszy :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 24. Data: 2013-03-08 09:45:58
    Od: Radarro <e...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 18:11:07 UTC+1 użytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisał:

> [...]
    > Spodziewalem sie lokomotywy. No nie wiem, nie chce sie autorytatywnie
    > wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie

    Yo, ja nie wiem jakie macie doświadczenia z VFRami, ale prawdy objawione są takie:
    - V4 chla wiecej niz R4 (w tym najpopularniejsze mityczne cebry szejset i RR)
    - VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800
    - kazda VFR chla mniej niz VTR (ostatnio czytalem o 17 litrach w SP-2)

    Moje doswiadczenia z vfr 800 sa podobne do Magica
    absolutne min 5,3 litra
    srednio do roboty i kolo komina - 6,5
    szybko po miescie (Wro) - 8,0 - 8,5

    Nie wiem ile pali np włoszczyzna w układzie V2 (tylko 1znajomy miał Aprilie Tuono i
    8,5 litra to byl standard) Jak z Ducati?
    Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są
    takie w ogóle?

    Ale w sumie, na koniec i tak kazdy ocenia moto wg wlasnych kryteriow :)

    Radarro i 800

  • 25. Data: 2013-03-08 10:11:54
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 8 Mar 2013 00:45:58 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Radarro
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    8,5 litra to byl standard) Jak z Ducati?
    > Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są

    Moja SV ma srednie spalanie z ostatnich 20 000km w okolicach 7.5L. To
    chyba tyle samo co litrowe R4.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 26. Data: 2013-03-08 10:18:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-08 09:45, Radarro pisze:

    > Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są
    takie w ogóle?

    XB12X pali mi srednio w trasie ok 5 litrow. W zyciu mi sie nie udalo
    spalic powyzej 6,5 litra. Nawet przy przelotach autostradowych z
    predkosciami niedozwolonymi. W gorach we dwie osoby i 3 pelne kufry bylo
    srednio 5,6 litra.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2013-03-08 10:25:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-07, Monster <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > 11(chyba że się nie chciał przyznać bo z kanistra kilka razy dolewał)u
    > mnie 7,5 Boxerem.Natomiast poprzednia fałka ducatowska więcej jak 7 nie

    Twoje wypowiedz nie trzyma sie kupy. VTR i ostre latanie? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2013-03-08 11:08:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Radarro napisał(a):
    > - VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800

    o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 29. Data: 2013-03-08 11:40:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-08, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

    Eeee, o XX-ach slyszalem podobne opinie. Taka juz zaleta wtrysku ekologiczniej
    i drozej :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2013-03-08 11:56:04
    Od: Radarro <e...@g...com>

    W dniu piątek, 8 marca 2013 11:08:52 UTC+1 użytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisał:

    > o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

    Badanie oparte o reprezentatywną dużą grupę użytkowników foruma vfr-oc.pl, gdzie
    sporo osób ujeżdżało najpierw gaźnik, późnej wtrysk. :-)
    XX-owców też kilku jest i spostrzeżenia te same - na wtrysku konsumpcja większa.

    ... ale może im człowiek starszy, tym szybciej jeździ.... :-D

    Radarro