  • 51. Data: 2004-07-31 05:01:15
    Temat: Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami
    Od: pt <p...@n...mam>

    Bartosz Waszak wrote:
    > Maciej Anczura <s...@k...org> napisał(a):

    > nie to oznacza, że zająłby się, ale by dłużej to potrwało. Obecnie trwa
    > reorganizacja działu abuse, ze względu na ilość zgłoszen jaka
    > przychodzi. W związku z tym powstaje wydzielona komórka zajmująca się
    > abuse, która przejmie obsługę zgłoszeń od administratorów sieci. Co
    > powinno usprawnić obsługę zgłoszeń.

    no to zobaczymy, właśnie poszło kolejne zgłoszenie, icpnet.pl, spam

  • 52. Data: 2004-07-31 22:08:42
    Od: pt <p...@n...mam>

    pt wrote:

    > no to zobaczymy, właśnie poszło kolejne zgłoszenie, icpnet.pl, spam

    Odpowiadam sam sobie celem pochwalenia tych którzy działają i informują.

    Póki co z tria: a...@i...pl (źródło), a...@o...pl (relaying MTA) i
    a...@h...pl (prawie w ogóle nie związany ze sprawą - spam reklamował
    tylko umieszczony u nich serwis) odpowiedział jedynie home.pl (po
    niecałych 6h) i strona jest zablokowana.

    Jedyna uwaga - jeśli jest tu ktoś z home.pl - ja nie blokowałbym
    przekierowując na swoją własną stronę bo ktoś kto odbierze ten spam po
    weekendzie będzie mógł podejrzewać Was o akcję spamową zza zasłony dymnej.

  • 53. Data: 2004-07-31 22:12:38
    Od: pt <p...@n...mam>

    pt wrote:

    > no to zobaczymy, właśnie poszło kolejne zgłoszenie, icpnet.pl, spam

    Odpowiadam sam sobie celem pochwalenia tych którzy działają i informują.

    Póki co z tria: icpnet.pl (źródło), o2.pl (relaying MTA) i home.pl
    (właściwie nie związany ze sprawą - spam tylko reklamował serwis
    umieszczony u nich) odpowiedział tylko ten ostatni i zablokował stronę.

    Jedna uwaga - jeśli jest tu ktoś z home.pl - ja nie blokowałbym poprzez
    przekierowanie na własną stronę bo ktoś kto odbierze spam po weekendzie
    będzie mógł Was podejrzewać o akcję spammerską zza zasłony dymnej.

  • 54. Data: 2004-10-12 14:09:51
    Temat: Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami [odgrzane]
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    > normalne mechanizmy cisco + wlasny soft.
    > wiecej nie moge napisac.
    Ja mogę napisać, że nie działa:
    #v+
    Uprzejmie informujemy, że dla przesłanego zgłoszenia o naruszeniu
    Regulaminu Świadczenia przez Aster City Cable Spółka z o. o.
    z siedzibą w Warszawie usług dostępu do Internetu
    (http://www.aster.pl/it_regulamin.shtml) nie znaleźliśmy potwierdzenia
    w dostępnych nam logach systemowych.
    #v-
    niestety ja skasowałem już rzeczone źródła dla 212.76.39.240, bo i tak tego
    nie zablokuję. Mogę zapewnić, że nie oszukuję, datę mam poprawną, nagłówki
    wysyłam metodą cut&paste więc nie może dojść do omyłkowego ich
    zmodyfikowania. A Wy nie umiecie jednak stwierdzić, który z klientów waszego
    NATa siepie wirusami, spamami i innym syfem. I niejako jesteście dla mnie
    problemem internetu (mimo, że prywatnie korzystam z waszych usług)

    http://www.pajacyk.pl - czy już dzisiaj kliknąłeś dla dzieciaków?