eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaWinAVR, jak zmienić funkcję obsługi przerwania w trakcie wykonywania programu › WinAVR, jak zmienić funkcję obsługi przerwania w trakcie wykonywania programu
    From: "Robbo" <n...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: WinAVR, jak zmienić funkcję obsługi przerwania w trakcie wykonywania
    programu
    Date: Thu, 4 Oct 2012 16:31:02 +0200

    Witam uprzejmie,

    W programie pisanym na mikrokontroler ATmega128 w języku C (kompilator
    WinAVR) mam zdefiniowaną funkcję obsługi jednego z przerwań

    SIGNAL (SIG_OVERFLOW1)
    {
    // jakiś kod
    }

    Przy czym mam potrzebę, aby w trakcie działania programu móc przypisywać
    różne funkcje pod obsługę tego przerwania (przykładowo użytkownik wybiera
    pracę bipolarną albo unipolarną urządzenia, dla których to trybów powinny
    być inne funkcje podpinane pod obsługę przerwania).
    Mógłbym pewnie zrobić tak:

    SIGNAL (SIG_OVERFLOW1)
    {
    if (pracaBipolarna) {
    // kod dla pracy bipolarnej
    } else {
    // kod dla pracy unipolarnej
    }
    }

    Ale może da się podpinać pod obsługę przerwania różne funkcje w trakcie
    działania programu. Jeśli da się, to jak to zrobić?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Robbo
    PS. Wiem, że obecnie SIGNAL jest przestarzały.