  • 31. Data: 2012-02-02 13:59:52
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał
    > w wiadomości news:c1.01.3Td3jv$0rO@mike.oldfield.org.pl...

    > pomijając to co już napisali koledzy, chcialem dodać, ze to Twoje
    > pierwsze wyprzedzenie bylo tak samo bez sensu jak wyprzedzanie Ciebie
    > przez Audi.
    > Wjebałeś mu sie przed miche, bo zostawił sobie bezpieczny odstęp do
    > poprzedzającego samochodu. Jechał sobie spokojnie, bo nie bardzo bylo
    > gdzie wyprzedzać i nagle wjebałeś mu sie zmuszając to zmniejszenia
    > prędkości (żeby znów zachować bezpieczny odstęp)....

> [...]

    Dziwię się, że w ogóle pytasz ;) To taki permanentny stan umysłu,
    który się między innymi w tej sposób objawił ;)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 32. Data: 2012-02-02 14:46:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w
    Kuba (aka cita) wrote:
> [...]
    [...]

    >Niektózy tak mają muszą wyprzedzać choćby to nie miało grama sensu.

    A skad mial wiedziec ze dwa kilometry dalej beda sprzyjajace warunki
    do wyprzedzenia calej trojki ? Tu sie wyprzedzi audi, tam seata, i
    moze dzieki temu za te 2km wyprzedzi sie trzeciego i zyska caly
    kilometr.

    I moze nawet sie spotkaja na najblizszych swiatlach, tylko ze on
    przejedzie, a oni nie i dwie minuty zaoszczedzone.

    Minutka do minutki i uzbiera sie godzina :-)

    No i nie wiem co za okolice i czy znal trase - jak nie znal, to kto
    wie ze tam zakaz wyprzedzania, tzn ciagla linia przez kilometr czy
    dwa.

    J.

  • 33. Data: 2012-02-02 18:38:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:
> [...]
    > przejedzie, a oni nie i dwie minuty zaoszczedzone.
    >
    > Minutka do minutki i uzbiera sie godzina :-)

    chyba na trasie do Paryża... a o ile się zwiększa ryzyko nie dojechania :)

  • 34. Data: 2012-02-02 23:12:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 01:09:34 +0100, Maciek napisał(a):

    > Wyslij, dostaniesz mandat za wielokrotne przekraczanie dozwolonej
    > predkosci...

    O, ciekawe. Gdzie i o ile przekroczyłem?

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2012-02-02 23:13:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 01 Feb 2012 01:02:53 GMT, to napisał(a):

    > W jakim celu zacząłeś przyspieszać jak byłeś wyprzedzany?

    Raz, że nie byłem wyprzedzany, dwa, na tym odcinku nie powinienem być
    wyprzedzany (art. 4 PoRD), trzy, tam jest z górki, po prostu nie hamowałem.

    --
    ___________ (R)

  • 36. Data: 2012-02-02 23:13:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 02:11:23 +0100, DoQ napisał(a):

    > Jak tylko audi zaczęło wyprzedzać (widać odbicie jego świateł na klapie
    > seata) to zacząłeś przyśpieszać - dlaczego?

    A dlaczego nie? Zobacz art. 2 PoRD.

    --
    ___________ (R)

  • 37. Data: 2012-02-02 23:14:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 1 Feb 2012 09:58:29 +0100, Myjk napisał(a):

    > PS zauważyliście jak Adaś dba aby się zemiścić przed najechaniem na linie
    > ciągłe kosztem zajeżdżania innym drogi? Tak się w swoich innych nagraniach
    > piekli jak jemu "zajeżdżają"...

    Ciekawie prawisz. Jakim cudem można zajechac komuś driogę, kiedy się jedzie
    dużo szybciej niż on?

    --
    ___________ (R)

  • 38. Data: 2012-02-02 23:14:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 18:30:51 +0100, nazgul napisał(a):

    > bo wyprzedzał na ciągłej i potrzebował ewangelizacji ;-)
    > film zmanipulowany bo nie wierzę, żeby autor wątku wymiękł i naprawdę to
    > ałdi wpuścił.

    A co ja bede potem stał i czekał na blacharnię?

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2012-02-02 23:14:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 23:35:17 +0100, jerzu napisał(a):

    > TTTM.
    >
    > Ja jeszcze zadam pytanie dodatkowe: po co AP wyprzedzał Audi? Co mu to
    > dało? Satysfakcję?

    A juści :D

    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2012-02-02 23:15:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 01 Feb 2012 02:41:49 +0100, krz napisał(a):

    > Audi wyprzedziło (fakt, ryzykownie) - jeden raz.
    > Ty wyprzedzałeś jak debil (bo co Ci to da w takim zagęszczeniu ruchu?)
    > jakieś pięć razy.

    O, jak debil? A tak konkretniej? Jakieś zagrożenie dla kogoś, złamanie
    przepisów?

    > Więc kto tu ma małe jajeczka..?
    Ty.

    > Poza tym przyśpieszałeś będąc wyprzedzanym (przez audi ofc) - co jest
    > naruszeniem PoRD.

    Art. 2 PoRD. Poczytaj, możesz się zdziwić.

    --