  • Date: Tue, 25 Oct 2011 12:29:01 +0100
    From: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wilgoc w samochodzie

    Witam serdecznie,
    Jako że mieszkam w krajku, który raczej do suchych nie należy
    (Irlandia, często wilgotność 70-80%) warto dbać o usuwanie
    wilgoci - zarówno ze względów ekonomicznych, jak i zdrowotnych.

    W mieszkaniu udaje się to dość prosto - od elektrycznych urządzeń
    po proste środki chemiczne absorbujące wodę.
    W samochodzie niezbyt by się to sprawdziło - przy mojej dość
    agresywnej 'wieśniackiej' jeździe płyn zebrany na spodzie pojemnika
    szybko znajdzie się na podłodze...

    Co stosujecie do usuwania wilgoci? Staram się na ebay kupić np.
    higroskopijny materiał, który czasem jest dodawany w saszetkach
    do sprzętu elektroniczego (nie mam szczęścia, nie mogę znaleźć).
    Czy takie coś można użyć drugi raz? (np. wygrzać w piekarniku)?
    Są też żele, najciekawcze co jednak znalazłem:

    http://tinyurl.com/carDEHUMIDIFIER

    Co o tym sądzicie? Czy dobze rozumiem, że to pewnie materiał
    pobierający wodę a potem wbudowana grzałka go suszy? Czyli
    co, oddam tę wilgoć w mieszkaniu? ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel