  • 31. Data: 2016-07-06 13:00:40
    Temat: Re: Wiem że się narażam
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Ile zaplaciłeś?

    100 dolców plus jak ma sie pecha to 23% vayu. Ja miałem :)

    > szkoda, że nie obsługuje mp.4.
    > Tu opinie:
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oukitel/k4000/opinie/O
    ukitel-K4000.html

    mp4 w sensie filmów?
    Pozyjemy zobaczymy, załozyłem na ekran szkło hartowane, moze pomoze przy
    upadkach bo to ze bedzie mi upadał to raczej pewnosc :)

  • 32. Data: 2016-07-06 14:02:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > 100 dolców plus jak ma sie pecha to 23% vayu. Ja miałem :)

    >>> 16gb pamieci

    ukitel-K4000.html

    > mp4 w sensie filmów?
    Tak. Np.mój telefon nagrywa filmy w mp.4
    > Pozyjemy zobaczymy, załozyłem na ekran szkło hartowane, moze pomoze przy
    > upadkach bo to ze bedzie mi upadał to raczej pewnosc :)
    Ja nie wiem jakie szkło ma mój telefon. Upadł mi już z 15 razy.
    Szczególnie jak leżałam w łóżku w szpitalu.
    Raz mi wyleciał z rąk koło domu na chodnik (taka kostka). Z calej
    wysokości gruchnął wyświetlaczem do dołu. Pomyślałam sobie: już po
    telefonie, ale jak go podniosłam to się okazało, że telefon cały i
    działa jak działal.
    Mam do niego fajny futerał, ale on jest ciężki, bo ma jakieś magnesy,
    więc noszę telefon bez futerału.

    --
    animka

  • 33. Data: 2016-07-06 17:06:42
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Dzieciakowi, co rozwala 1 telefon na rok, kupiłem Telefunkena Echo.
    Dzieciak stwierdził "chińczyk, ale wydala". Niecałe 300 PLN. Nie będzie
    żal, jak znów rozwali. Rozmowy ok, co do baterii, to nie wiem. Dual sim
    (w dziwnej konfiguracji - jedna karta miniSim, druga mikroSim).

    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2016-07-06 18:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Tak. Np.mój telefon nagrywa filmy w mp.4

    I to jest wazne bo?
    Ten kreci w 3gp - nie wiem czy mozna to zmienic.

  • 35. Data: 2016-07-06 22:20:32
    Temat: Re: Wiem ?e si? nara?am
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 09:38, Chris pisze:

    > Faktura ...

    Aaaa... Jakoś zakodowało mi się, że FV to faktura :)

    > I jak się zjebie ma słać do Chin i czekać HGW ile na naprawę albo nową
    > sztukę.

    Wiesz mi, że nie raz dostaniesz w Polsce takie warunki gwarancji, że te
    chińskie weźmiesz z pocałowaniem ręki :)

    > Ta jasne, wiem jak to działa ... celnik po prostu przymyka na to oko :)

    Nie uznaje za przemyt

    > Nie ,....

    Kupiłem z 4 telefony w Chinach i twierdzę, że marudzisz.

  • 36. Data: 2016-07-07 00:55:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" nlih78$sc8$...@n...news.atman.pl

    > Ciekawe, i normalnie je księgujesz :)

    Tak -- z przeliczeniem dolców na złotówki wg jakiegoś konkretnego kursu.
    Matka księguje -- jest księgową. Przedstawię się Tobie, abyś wiedział, do
    kogo otwierasz swe usta. ;)

    Jestem pracownikiem profesjonalnego ;) Biura Rachunkowego a moja
    matka jest profesjonalnym Doradcą Podatkowym z numerem nadanym
    chyba przez samego ministra!

    Obecnie chcę fakturę od GearBest za takie coś:

    (Uwaga -- poniższa reklama może dać mi zarobek!!!)
    http://www.gearbest.com/measurement-analysis/pp_2038
    85.html?vip=173946
    (Uwaga -- powyższa reklama może dać mi zarobek!!!)

    które dziś odebrałem. Kupiłem już takie trzy. Jedną fakturę (od DX)
    dostałem bez problemów, wcześniej nie mogłem dojść do porozumienia
    z GB, bo GB kochało mnie ;) a ja nie pojmowałem tego, że chcą, abym
    pokwitował na stronie WWW odbiór. :) Gdy odebrałem -- dali fakturę
    natychmiast. Dali taką, jakiej potrzebowałem.

    Teraz czytam, że nie chciałem ;) faktury -- ale IMO i tym razem dojdziemy
    do porozumienia. (Chińczycy nie Polacy -- łatwo z nimi dojść do porozumienia)

    Od BangGood

    http://www.banggood.com/?p=PW04021583011201505A

    dostałem fakturę, ale nie dostałem telefonu -- zamiast niego dostałem zwrot
    szmalu. Wszyscy pośrednicy finansowi uwinęli się błyskawicznie z oddaniem mi
    forsy, ale mój bank -- trzymał szmal i długo milczał a odezwał się dopiero
    wtedy, gdy forsa wróciła.

    > Ale tu przynajmniej mam jakieś prawa i wysyłka w 90% jest po stronie serwisu.

    Prawo?

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/apela
    cjazus.pdf

    Nie żartuj z tym prawem w Polsce.

    > Tak samo jak każdy inny serwis,

    Serwis Fujitsu-Siemensa -- OK.
    Serwis Acera -- jeszcze lepszy!

    > o ile pamiętam to albo nie miałeś racji

    Żółta plamka na nowym ekranie. :)
    Masz rację ;) z brakiem racji -- nawet gdyby nie przysłali mi
    telefonu, też wg Ciebie nie miałbym racji. ;)

    > z serwisem albo serwis wykonywał poprawnie twoje zlecenia a jedynie twoje fantazje
    nie pozwały ci tego zaakceptować.

    Raczej Ty fantazjujesz, bo serwis nie widział tego telefonu.

    > To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

    Urwała się tasiemka od wyłącznika. Mogę wlutować dwa druty i wyprowadzać
    je na zewnątrz, ale jestem tak ślepy, że niewiele widzę. :) Przed
    kilkunastu laty mogłem wylutować kondensatory lutowane powierzchniowo. :)
    (wylutować, aby wlutować inne, sprawne)

    Overmax też działał ponad 2 lata -- 2 lata, 3 miesiące i 5 dni. ;)

    -=-

    Z fakturami wystawianymi w Chinach nie mam problemów.
    W ogóle z Chińczykami nie miałem problemów.

    -=-

    W Overmaxie ścięła się tasiemka od wyłącznika -- nie mam czym włączać i wyłączać.
    Ponadto skończył się akumulator i mocno poluzowało koncentryczne gniazdo zasilania.
    Do tego jest ciemny tak mocno, że w słoneczny dzień nie można było używać tego
    tabletu
    na zewnątrz. Od jakiegoś czasu jeden z głośników chrypiał.

    Teraz muszę szybko kupić nowy tablet. Tym razem chcę jakiś solidniejszy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 37. Data: 2016-07-07 00:58:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 577d6809$0$12550$6...@n...neostrada.pl

    > Wiesz mi, że nie raz dostaniesz w Polsce takie warunki gwarancji, że te chińskie
    weźmiesz z pocałowaniem ręki :)

    Zwłaszcza wówczas, gdy Chińczyk nie żąda niczego poza Twoja wolą
    otrzymania nowego urządzenia. :) (na zasadzie -- 'klient ma rację')

    > Kupiłem z 4 telefony w Chinach i twierdzę, że marudzisz.

    Moim zdaniem z Chińczykami nie ma problemów.
    Jest jeden -- czas dostawy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 38. Data: 2016-07-07 01:05:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 577cf3cd$0$12550$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    działal.
    > Mam do niego fajny futerał, ale on jest ciężki, bo ma jakieś magnesy, więc noszę

    Drętwieje mi ręka, więc czasami ;) coś mi wysunie się z niej i grzmotnie.
    Tak wielokrotnie grzmotnął tablet -- niby nic nie działo się, ale teraz
    jest ciachnięta tasiemka od wyłącznika.

    Wygląda niemal tak, jak ucięta nożyczkami.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 39. Data: 2016-07-08 01:24:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" nlih78$sc8$...@n...news.atman.pl

    > To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

    Wyczyściłem -- usunąłem fragment głośnika, dzięki
    czemu głośnik przestał chrypieć. Dzięki. ;)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 40. Data: 2016-07-08 22:42:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-06 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > I to jest wazne bo?
    > Ten kreci w 3gp - nie wiem czy mozna to zmienic.
    Jak przeniesiesz do komputera to chyba będziesz mógł ogladać.
    Ewentualnie przekonwertować do .avi czy innego formatu.Sprawdzałam u
    siebie filmik w 3gp i dziala (w Windows Media Player).

    --
    animka