  • 11. Data: 2016-06-03 13:12:36
    Temat: Re: Wielosezonowe opony - dobre i budżetowe
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 maja 2016 15:47:07 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > a) nie znałem sklepu
    > b) na oponeo były po 280 :)
    > c) mam jakieś smutne doświadczenia z Michelinami ze starych czasów

    Te Micheliny to syf. Po papce marketingowej ludzie zaczeli na tym jezdzic w zimie i
    nie wyszlo to najlepiej (zreszta widac jakie sa teraz przeceny na Cross Climate)
    BTW: Wybrales najlepsze z mozliwych w tej cenie. Ale moje doswiadczenia z Vredestein
    sa takie, ze schodzi z nich powietrze (np nie moge utrzymac cisnienia 3.4). Dlatego
    dzisiaj odbieram wspomniane przez Ciebie Nexeny jako tansza alternatywe dla goodyear
    4Season.
    --
    Dman666

    Te Cross Climate

  • 12. Data: 2016-06-03 13:34:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Jun 2016 04:12:36 -0700 (PDT), w
    om>, Dman666
    <d...@g...com> napisał(-a):

    > Te Micheliny to syf. Po papce marketingowej ludzie zaczeli na tym jezdzic w zimie i
    nie wyszlo to najlepiej (zreszta widac jakie sa teraz przeceny na Cross Climate)

    Mnie to by pasowało (Wrocław to ciepłe miasto), ale cena była wysoka na oponeo
    i jednak kiedyś straciłem do nich zaufanie.

> [...]
    3.4). Dlatego dzisiaj odbieram wspomniane przez Ciebie Nexeny jako tansza alternatywe

    A Nokiany nie pasowały?
    Daj znać jak te Nexeny jeżdżą. Bo jeszcze i tak muszę kupić 2 opony. :)