    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wiele JTAGów bez daisy chain
    Date: Sat, 28 Sep 2013 19:32:11 +0200

    Taka sytuacja: mam w systemie około 4 urządzeń programowalnych po JTAG.
    Ponieważ nie wszystkie muszą być fizyczne osiągalne w danym momencie,
    nie mogę ich połaczyć w daisy-chain.

    W systemie bedzie procesor, którego zadaniem bedzie komunikacja z nimi
    po JTAG.

    Teraz mam taki luźny pomysł:
    a) jtagi sa połaczone w gwiazdę
    b) TMS, out do wszystkich równolegle
    c) TCK, in do każdego osobno

    Czy to ma sznase działać? Konkretnie nie wiem czy wolno mi machać
    drutami TMS, out tak po prostu bez machania linia TCK. Na pierwszy rzut
    oka nie powinno być z tym problemu, ale ... no wlasnie. Wole zapytać.