  • 11. Data: 2012-09-15 14:00:35
    Temat: Re: Wiatrak CPU na płycie Asus P5E-VM DO
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2012 10:29:28 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Uzyj softu Asusa, mam teraz druga plyte Asusa i obie taki soft posiadaja. W
    > moim przypadku ten soft zwie sie AI Suite II.

    Jest tylko dla XP/Vista, a ja mam w7. Tym niemniej zainstalowałem ale nie
    działa. Nic nie pokazuje.
    W ogóle na stronie Asusa brak sterowników i softu do tej płyty pod w7.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2012-09-16 00:02:07
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Nic nie pokazuje.

    A inny wiatraczek? Bo moze ten ma uwalony czujnik Halla. No i jeszcze
    ustawienia w BIOSie voltage<>PWM sprawdz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2012-09-18 17:07:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 00:02:07 +0200, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Powitanko,

    > A inny wiatraczek? Bo moze ten ma uwalony czujnik Halla.
    Nie było by tak że nie kręciłby się?

    > No i jeszcze ustawienia w BIOSie voltage<>PWM sprawdz.
    Nie mam takich opcji. Jedynie 4 opcje w sekcji Q-Fan Control.

    --
    Jacek