  • 1. Data: 2009-10-31 11:17:55
    Temat: Wiarygodność TV - propaganda czystej wody
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Witam

    Temat może off topic ale propaganda wiadomej telewizji
    jest przerażająca. Ludzie tego nie da się ogladąć, ba
    nawet ich portalu nie da się czytać. I nie piszę
    tutaj o polityce lecz o innych sytuacjach.

    Przykład:

    Portal telewizji o której piszę:
    http://www.tvn24.pl/-1,1626478,0,1,radiowoz-przejech
    al-pieszego-na-pasach,wiadomosc.html

    A teraz przeczytajcie tą samą wiadomość z innego
    portalu, ręczę że bardziej wiarygodnego, bo nieraz mam okazję
    sprawdzić to o czym piszą:
    http://www.jelonka.com/news,single,init,article,2399
    8

    Widziecie różnicę? Widzicie początek wybielania Policji?
    Jeżeli nie widzicie to nie ogladajcie telewizji wcale,
    bo sterują Wami jak robotami.
    Za dwa dni napiszą że pieszy był pijany, a w ściganym
    samochodzie było 4 tony narkotyków i pradziadek Olewnika.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 2. Data: 2009-10-31 13:52:54
    Temat: Re: Wiarygodność TV - propaganda czystej wody
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Widziecie różnicę? Widzicie początek wybielania Policji?

    nie

    > Jeżeli nie widzicie to nie ogladajcie telewizji wcale,
    > bo sterują Wami jak robotami.

    a moje czułka i rączki wydają sie takie ludzkie :)

    > Za dwa dni napiszą że pieszy był pijany, a w ściganym
    > samochodzie było 4 tony narkotyków i pradziadek Olewnika.

    nic nie napiszą bo to jednodniowy news, jutro nikt o tym nie bedzie
    pamietal.

  • 3. Data: 2009-10-31 17:52:00
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest przerażająca. Ludzie tego nie da się ogladąć, ba
    > nawet ich portalu nie da się czytać. I nie piszę
    > tutaj o polityce lecz o innych sytuacjach.
    No jak czytasz "ich" portal to gratuluje obiektywizmu ...

  • 4. Data: 2009-10-31 20:19:39
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    > Ludzie tego nie da się ogladąć, ba
    > nawet ich portalu nie da się czytać.

    no to nie ogladaj i nie czytaj, to nie jest obowiązkowe

  • 5. Data: 2009-11-01 09:45:37
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > no to nie ogladaj i nie czytaj, to nie jest obowiązkowe

    Fajna odpowiedź. "Skoro......to ty nie czytaj". Pośrednio więc przyznanie
    racji.
    Ale ja za komuny mimo że słuchałem Wolnej Europy to i dziennik zdarzyło mi
    się obejrzeć.
    Oczywiście po to by mieć większy ogląd sytuacji i przekonać się o skali
    nadawanej w TV propagandy.
    Nawet w Moskwie "służby" zapewne oglądały CNN z satelity choć w swych
    gazetach o przewrotnej nazwie "Prawda" pisano wcale nie to i nie tak jak to
    usłyszano w CNN.
    Ja się autorowi nie dziwię, że czyta także takie portale.
    Ma umysł otwarty i szerokie horyzonty.
    Dokładnie przeciwnie niż chcieliby go zapewne widzieć niektórzy. Toż to
    właśnie "moherom" zarzuca się słuchanie jedynie słusznej rozgłośni i jest to
    wyśmiewane.
    Nie mniej jednak druga strona obfituje w ludzi czytających jedynie na
    przykład Gazetę Wyborczą i ze strachem uciekając od innych tytułów aby
    czasem nie zasiały nieznośne ziarno wątpliwości.
    TVN jaka jest - każdy widzi.
    Niektóre wypowiedzi dziennikarzy, usłusznie podpowiadających "przyjaznym"
    politykom w czasie wywiadu jak tu bardziej obsmarować drugą stronę, są
    żenujące i przypominają mi nawet pewnymi frazami, dawną szkołę WUML
    (Wojewódzki Uniwersytet Marksizmu Leninizmu).
    Takie zbitki słowne jak "kto za tym stoi", "według opozycji im gorzej tym
    lepiej" czy "komu służy zamet w służbie zdrowia" widniejąw przechowywanych
    pożółkłych kartkach Trybuny Ludu ze stanu wojennego.
    Ci dziennikarze, są nierzadko młodsi ode mnie ale zdaje się mentorów mają
    właśnie z tamtych czasów.
    I zgodzę się z tezą pewngo dziennikarza, który sam twierdzi, że zawód
    "dziennikarz" w Polsce 20 lat po 1989 to wcale nie brzmi dumnie.
    vari

  • 6. Data: 2009-11-01 17:18:09
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > żenujące i przypominają mi nawet pewnymi frazami, dawną szkołę WUML
    > (Wojewódzki Uniwersytet Marksizmu Leninizmu).

    TVN nie jest szczytem obiektywizmu ale wystarczy przelaczyc na chwile
    na obojetnie jakie wiadomosci w TVP zeby sie przekonac co to znaczy
    kompletny brak obiektywizmu. Ale jak moze byc inaczej skoro tam za
    takie rzeczy grozi natychmiastowa dymisja jak wynika z przeciekow
    ludzi tam pracujacych.

  • 7. Data: 2009-11-01 19:01:01
    Od: z <z...@g...pl>

    vari pisze:

    > I zgodzę się z tezą pewngo dziennikarza, który sam twierdzi, że zawód
    > "dziennikarz" w Polsce 20 lat po 1989 to wcale nie brzmi dumnie.
    > vari

    Niestety oglądam tvn (przyzwyczajenie).
    Jednak z czasem z coraz większym obrzydzeniem. Robią się tacy nachalni
    że czuję się jakbym Trwam włączył.

    PS. Nie wiem jaką obecnie linię polityczną reprezentuje RMF (przed
    południem słucham). Robią wrażenie twardo stojących na ziemi.

  • 8. Data: 2009-11-01 21:03:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > przykład Gazetę Wyborczą i ze strachem uciekając od innych tytułów aby
    > czasem nie zasiały nieznośne ziarno wątpliwości.

    Daj już sobie luz z tą czarną propagandą, bo jeszcze kilka tygodni temu w
    podobny sposób psy wieszałeś na PO w kontekście TVP, no to teraz sami możemy
    stwierdzić jak smakuje alternatywa, czyli Twój stan wymarzony.
    To ja już brrrrr - wolałem TVP by Farfał, przynajmniej TVP HD mogłem
    oglądać.

  • 9. Data: 2009-11-01 22:38:46
    Od: "W" <no_mail@no_problem.org>

    Mamut napisał(a):

    > TVN nie jest szczytem obiektywizmu ale wystarczy przelaczyc na chwile
    > na obojetnie jakie wiadomosci w TVP zeby sie przekonac co to znaczy
    > kompletny brak obiektywizmu.

    A tutaj widać, co to znaczy kompletne zaślepienie.

  • 10. Data: 2009-11-03 15:51:28
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > możemy stwierdzić jak smakuje alternatywa, czyli Twój stan wymarzony.
    > To ja już brrrrr - wolałem TVP by Farfał, przynajmniej TVP HD mogłem

    To zacytuj gdzie pochwalam zakodowanie "platformy" TVP czy opóźnienie DVB-T.
    vari