    From: woohoo <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Wiadomości SMS a polskie znaki diakrytyczne
    Date: Thu, 02 Jun 2011 16:43:02 +0200

    Powitać, bo dawno mnie tu nie było.
    Jak w obecnej chwili wygląda sprawa z tematu?
    Dawno, dawno temu, za siedmioma itd., nie przechodziły w ogóle.
    Później chyba przechodziły, ale jedną pliterkę telefon zliczał mi za
    dwie (lub trzy) zwykłe łacińskie.
    A ostatnio chyba zlicza normalnie, ale czy one w ogóle dochodzą?
    Niby można pisać bez, jednak wolę pisać jak należy.
    Często zresztą piszę z komputera i się po prostu zapominam.
    No więc - wie ktoś, jak to teraz wygląda lub powinno wyglądać?
    Niestety nie mam drugiego telefonu pod ręką, żeby sprawdzić empirycznie.
    Poza tym chciałbym poznać teorię.
    Najwięcej wiadomości SMS idzie mi na linii Play-Orange.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"