  • Data: 2009-06-16 11:52:19
    Temat: Wgrywanie aplikacji do Samsungów
    Od: "Valamarth" <v...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów,

    Ponieważ zbliża się czas ew. przedłużenia umowy i może zmiany telefonu
    zaczynam się powolli za jakąś słuchawką rozglądać.
    Nasuwa mi się jedno pytanie: czy dalej we wszystkich Samsungach jest taki
    bezsens z niemożliwością wgrywania aplikacji po kabelku/karcie pamięci?
    Dziewczyna ma U700 i tam się nie da. Z tego co wiem w wielu innych też tak
    jest. Czy we wszystkich jest tak samo? Łącznie z najnowszymi, np. S5230,
    S7330, F480...

    Z góry dziękuję i pozdrawiam