  • 41. Data: 2014-04-19 20:41:45
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.04.2014 o 21:50 Sylwester Łazar <i...@a...pl> pisze:

    > Z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
    > życze wszystkim pogody ducha, obfitości łask Bożych i wszelkiej
    > pomyślności,
    > dla wszystkich grupowiczów, bez względu na poglądy, rasę, wiarę lub jej
    > brak.
    > S.

    Wzajemnie, zdrowych i pogodnych.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 42. Data: 2014-04-19 20:42:46
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 19.04.2014 o 00:23 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > pl.soc.religia, proszę.
    Upierdliwość twoja przekracza wszelkie granice.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 43. Data: 2014-04-19 20:50:28
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-19 20:34, janusz_k pisze:

    > Ciebie na pewno idiota, nie wierzysz to zamknij dziób.

    Dlaczego uważasz, ze on nie wierzy?
    Czy to ważne jak ktoś sobie nazwie Boga?
    Jeden wyznawca będzie go nazywał Bóg Ojciec, drugi Jahwe, trzeci Allah,
    czwarty Spaghetti, a piąty Wielki Wybuch.
    Tak naprawdę to żaden z nich nie rozumie kim jest jego bóg, ani jaka ma
    władzę.
    Jedno jest pewne, że każdy, nawet ten, który uważa się za niewierzącego
    w coś wierzy. Zatem wszyscy są wierzący :)

  • 44. Data: 2014-04-19 21:16:27
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message news:op.xektrt08n0u1o8@moj...

    > Przestań się pluć, to nie twoja grupa, nie podoba się nie czytaj.
    > Sylwek ma rację teraz są święta Wielkanocne i tylko dlatego macie
    > wolne, nie podoba się? won do roboty.

    Ja pracuję właśnie i czczę Potwora Spagetti w pracy.

  • 45. Data: 2014-04-19 21:18:02
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message news:op.xektvtqxn0u1o8@moj...

    > Był absolut, zanim powstała przestrzeń i czas...a jego rodzina została
    > królem i królową Polski ROTFL :-)
    > Może to jednak Latający Potwór Spagetti stworzył czas ?

    > Ciebie na pewno idiota, nie wierzysz to zamknij dziób.

    A ty nie wierzysz w latającego Potwora Spagetti? To też zamknij dziób :-)

  • 46. Data: 2014-04-19 21:19:07
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > Dlaczego uważasz, ze on nie wierzy?
    > Czy to ważne jak ktoś sobie nazwie Boga?
    > Jeden wyznawca będzie go nazywał Bóg Ojciec, drugi Jahwe, trzeci Allah,
    > czwarty Spaghetti, a piąty Wielki Wybuch.

    Jego Makaronowatość jes moim BOGIEM !

  • 47. Data: 2014-04-19 21:34:38
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "nowyr" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > wolne, nie podoba się? won do roboty.

    Ja pracuję właśnie i czczę Potwora Spagetti w pracy.

    Ramen Ci. I popijaj religijnym napojem.

  • 48. Data: 2014-04-20 00:37:50
    Temat: Re: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    > Zawsze, gdy myślę o mękach Jezusa, przedstawionych w pięknym filmie:
    > "Pasja" Mela Gibsona, jakoś cisną mi się łzy do oczu i serce mi coś
    > ściska.

    Dałeś się zmanipulować...

  • 49. Data: 2014-04-20 00:38:57
    Temat: Re: Odp: Odp: Wesołych Świąt
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    ..]

    > Nie Roman.
    > Zamiast tego proponuję Ci przeżycie Misterium Męki Pańskiej.

    Narzucasz się tu ze swoimi przekonaniami religijnymi
    mimo wyraźnych sygnałów że nie miejsce tu na takie tematy.

  • 50. Data: 2014-04-20 00:59:23
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    "Jan" <k...@p...net> wrote in message

    > Ja pracuję właśnie i czczę Potwora Spagetti w pracy.
    >
    > Ramen Ci. I popijaj religijnym napojem.

    RAmen :-)