  • 11. Data: 2024-10-23 12:12:38
    Temat: Re: Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 12:03, J.F pisze:

    > To po co kupowałeś niewygodne auto?

    CCC - promocja była spora.

    I żeby dzieciaki nie musiały jeździć smartem.
    Też mało wygodnym, a do tego 2 osobowym.

  • 12. Data: 2024-10-23 12:21:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 12:12:38 +0200, Cavallino wrote:

    > CCC - promocja była spora.
    >
    > I żeby dzieciaki nie musiały jeździć smartem.
    > Też mało wygodnym, a do tego 2 osobowym.

    Jak dla dzieciaków wygodne ... to dzieciaki jeżdzą :-)

    A Ty se wynajmij hultaja :-)

    J.

  • 13. Data: 2024-10-23 17:08:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 12:21, J.F pisze:

    > Jak dla dzieciaków wygodne ... to dzieciaki jeżdzą :-)

    Wygodne czy nie - nie było tańszego auta na rynku w tamtym czasie.
    Niezależnie od rodzaju napędu.

    > A Ty se wynajmij hultaja :-)

    Taki jest plan, skoro inni nie chcą sprzedawać bev.
    Ich strata.

  • 14. Data: 2024-10-23 17:19:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Oct 2024 17:08:38 +0200, Cavallino wrote:

    > Wygodne czy nie - nie było tańszego auta na rynku w tamtym czasie.
    > Niezależnie od rodzaju napędu.

    Powiem tak - wsiadłem kiedys do Logana. Ciasno jakoś.
    I cena z niezbędnym wyposażeniem wzrosła.

    Wsiadlem wcześniej do lanosa, oraz palio.
    I pytam jak jest dzielona kanapa z tyłu.
    Wcale nie jest. A terminy dostaw ...

    I tak się skończyła moja przygoda z salonami :-)

    P.S. Ale wsiadłem też do bmw 5 ... ciasno jakoś.

    > Taki jest plan, skoro inni nie chcą sprzedawać bev.
    > Ich strata.

    Ale na co czekasz? Taniocha przecież ...

    J.

  • 15. Data: 2024-10-23 17:44:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-10-2024 o 17:19, J.F pisze:

    > Powiem tak - wsiadłem kiedys do Logana. Ciasno jakoś.

    Spring jest dużo mniejszy.
    Ale auta klasy A tak mają.

    > Ale na co czekasz? Taniocha przecież ...

    Procedury trwają.

  • 16. Data: 2024-10-23 22:16:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 23.10.2024 o 00:13, Pixel(R)?? pisze:

    > Rotfl. Ja se jeżdżę gdzie chcę na LPG...czasem z nudów nawet. [...]

    Boś gupi :-)

    Hehhe