  • 1. Data: 2009-02-12 11:48:02
    Temat: Ważne pytanie natury technicznej
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Przepraszam za post niezgodny z tematami tej listy, ale moze ktos mi pomoże?
    Spotkałem sie ostatnio z dziwnym dzialaniem serwera news.atman.pl oraz
    news.edu.pl z których dotychczas korzystałem przy pisaniu na listy
    dyskusyjne.
    Mianowicie news.atman.pl ściaga posty tylko do wczorajszego dnia. Tak jakby
    nikt nic nie pisał od wczoraj nowego.
    Dotyczy to różnych grup dyskusyjnych nie tylko pl.misc.elektronika
    Ja poprzez niego nie moge pisac na zadna liste. Tisty niby wychodza z kompa,
    ale nie trafiaja na te listy.
    A z news.edu.pl w ogole sie nie moge połaczyć, mimo ze poprzednio dobrze
    działał.
    Sprawdzalem to na drugim twardym dysku gdzie skonfigurowalem konta i jest
    tak samo. Mowiac krótko kombinowalem na rózne sposoby bez rezultatu. Cos
    zdechło, ciekawe co?!

    W zwiazku z tym mam pytania?

    Z jakiego serwera grup dyskusyjnych korzystacie przy pisaniu np. na te
    listę?
    Czy ktoś korzysta z news.atman.pl lub news.edu.pl i czy mu dobrze
    działają?

    pozdrawiam - Janusz

  • 2. Data: 2009-02-12 11:56:50
    Temat: Re: Ważne pytanie natury technicznej
    Od: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>

    sofu wrote:
> [...]
    > Spotkałem sie ostatnio z dziwnym dzialaniem serwera news.atman.pl oraz
    > news.edu.pl z których dotychczas korzystałem przy pisaniu na listy
    [..]

    NTG!
    -> pl.comp.sieci

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''

  • 3. Data: 2009-02-12 12:56:07
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 12:48:02 +0100, sofu napisał(a):

    > Z jakiego serwera grup dyskusyjnych korzystacie przy pisaniu np. na te
    > listę?

    Z dzialajacego.

  • 4. Data: 2009-02-12 14:14:28
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Spotkałem sie ostatnio z dziwnym dzialaniem serwera news.atman.pl oraz
    > Z jakiego serwera grup dyskusyjnych korzystacie przy pisaniu np. na te
    > listę?

    Zmieniam, bo każdy czasem nie działa
    Przejrzyj skąd newsy wysłane, będziesz wiedział skąd wysyłają.

  • 5. Data: 2009-02-12 15:04:05
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "h" <h...@h...he> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sofu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmieniam, bo każdy czasem nie działa
    > Przejrzyj skąd newsy wysłane, będziesz wiedział skąd wysyłają.

    Fakt, to widac!
    Kończę wiec ten wątek!

    Janusz