  • 1. Data: 2009-02-12 11:48:27
    Temat: Zakupy w Digi Key
    Od: Stasiek_T <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Pewnie ktos to juz przecwiczyl.
    Czy da sie dokonac zakupu w Digi Key niemieckim czy angielskim z dostawa
    do Polski? Klientow ktorzy nie maja swojej strony narodowej
    przekierowuja na zakupy bezposrednio w Ameryce. Na stronach niemieckiej
    czy angielskiej są pewne minimalne wartosci zamowienia przy ktorej
    przesylka jest bezplatna (~65E), natomiast w wersji amerykańskiej czegos
    takiego nie znalazlem.

    Pozdrawiam.

    --
    Stasiek_T

  • 2. Data: 2009-02-12 12:10:24
    Temat: Re: Zakupy w Digi Key
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

> [...]
    > do Polski? Klientow ktorzy nie maja swojej strony narodowej
    > przekierowuja na zakupy bezposrednio w Ameryce. Na stronach niemieckiej
    Kupowałem w USA.
    Po złożeniu zamówienia nie było potwierdzenia.
    Okazało się, że Polska dla nich to Afryka i bali się wysłać wzmacniacze
    operacyjne.
    Poniżej treść.
    W związku z powyższym, trzeba pilnować zamówienia.
    W Polsce musiałem się pofatygować osobiście do Urzędu Celnego.

    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl
    i projektowania PCB

    ------------------------------

    Sywester,
    We need to know who is the end user of the parts before we can release the
    order. This is so that we are in compliance with US export law.
    Thank you, I will look forward to your reply.

    Pam Aaland
    Digi-Key Corporation
    218-681-6674
    www.digikey.com

  • 3. Data: 2009-02-12 15:28:07
    Od: Marcin Sroczyk <s...@w...home.pl>

    On Thu, 12 Feb 2009 13:10:24 +0100, "Sylwester Łazar"
    <g...@a...pl> wrote:

> [...]
    >W związku z powyższym, trzeba pilnować zamówienia.
    >W Polsce musiałem się pofatygować osobiście do Urzędu Celnego.

    Może nie wpisałeś, że nie budujesz bomby atomowej ;)
    Kupowałem w październiku oscylatory, płatność kartą, chciałem żeby
    wysłali z Niemiec, nie było takiej możliwości. Czas realizacji 1
    dzień, faktura z potwierdzeniem przyszła na maila. Przesyłka dotarła
    po ok 2 tygodniach, z czego większość czasu kwitła w Bytomiu
    (dziękujemy Ci UC ;))