  • 11. Data: 2011-08-23 11:17:21
    Temat: Re: Wawa - S¸upsk
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-08-23 11:13, Arek pisze:

    > Do tego pamiˆtkowa fotka z wakacji murowana.
    >
    > A.

    Naprawde tak tam poluja? CB na pokladzie, to moze nie bedzie zbednych
    pamiatek.

  • 12. Data: 2011-08-23 13:24:34
    Od: "Darek" <b...@w...pl>

    > ze krotsza o jakies 50km. Uwazaj tylko na straz wiejska i fotoradary w
    > okolicach Bytowa i Chojnic.
    Nie Bytowa a tylko Kobylnica i Suchorze

  • 13. Data: 2011-08-23 14:01:45
    Temat: Re: Wawa - Sžupsk
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 23 Aug 2011 13:24:34 +0200 osobnik zwany Darek
    wystukał:

    > Nie Bytowa a tylko Kobylnica i Suchorze

    i jeszcze kilka innych na trasie między nimi. Praktycznie w każdej wsi
    jest jeden lub dwa

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-08-25 09:41:54
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Pozdrawiam spod S¸upska.

    Dla potomnych, wybralem droge zaproponowana przez Kapcia
    Warszawa - Plonsk, Sierpc, Rypin, Golub Dobrzyn, Wabrzezno, Grudziadz,
    Warlubie, Zblewo, Koscierzyna, Bytow, Debnica Kaszubska, Slupsk.

    Zalelo mi to w srodku tygodnia w srodku dnia, niecale 6h z malym
    postojem. Najbardziej nieprzyjemne odcinki to przewrotnie te prowadzace
    drogami krajowymi, na wojewodzkich wasko, ale ruch praktycznie zaden.
    Nawierzchnia gdzieniegdzie nierowna, ale bez dziur. Najwieksza kiszka to
    Grudziadz, jakby dalo sie go ominac bokiem to polecam taki objazd. W
    Golubiu-Dobrzynie(u?) wahadlo na 10 minut, moze sie bardziej zapchac w
    godzinach szczytu.
    Jesli chodzi o mysliwych z fotoradarami to nie demonizowalbym, na calej
    trasie 2 patrole z suszarkami i kilka czynnych oznakowanych masztow.

    Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam.
    Barti

  • 15. Data: 2011-08-29 23:18:30
    Od: Micha¸ Gut <m...@w...pl>

    spadnij tablicŤ przedniˆ do bagaýnika (najlepiej kopiˆc ramkŤ) a na naklejke
    na szybie nasraj ptakiem - ciezko bedzie go zmusic ale mozesz wymyslec cos
    innego :)
    fotometry nie straszne a zywi policjanci dostana informacje ze spadlo sie
    tablicy i jest w bagazniku. nie masz jak przyczepic - ew. tylko tasma
    klejaca (miej ze soba).

    a naklejka? srak naptaka¸