  • 31. Data: 2022-10-14 07:25:18
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2022 o 22:25, Myjk pisze:
    > Mon, 10 Oct 2022 21:30:07 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Łetam, 180 zł rocznie płacę za 16 tys. km przejechane.
    > Wychodzi mi 0,14zł/L ;)

    Tak - 1 grosz za kilometr;) Złotówkę za 100km;) 2kW za 100 km, kiedy
    standardowo za 100 km jest 20kWh (pomijam już, że jeżdzisz wokół swojego
    panelu więc to dość specyficzne kilometry). A był w tej bajce smok? Tak
    wiem - masz fotowoltaikę, hybrydę (bo elektryk powinien starczyć
    każdemu, ale żona powiedziała ci że nie jesteś "każdy" i ci
    zabroniła:)). I wszystko za darmo:P

    Takie pierdolenie to jakbym powiedział, że ja żyję za darmo bo mam 10
    mieszkań i wynajmuję, więc nie dość że nic za to nie płacę to jeszcze
    zarabiam:P Oczywiście sprytnie pomijając, że najpierw trzeba ponieść
    nakłady w wysokości pięciu milionów, a jakby każdy tak robił to znacznie
    więcej ze względu na popyt na mieszkania;) Generalnie pierdolenie o tym,
    jak to wystarczy żeby wszyscy przeszli na elektryki z fotowoltaiką
    przypominają propozycję rozwiązania problemu emerytalnego w ten sposób,
    żeby każdy został mistrzem olimpijskim i żył z emki olimpijskiej albo
    wziął kredyt, zmienił pracę i zostal prezydentem polski i żył z emki
    prezydenckiej:P

    Strasznie dorgie to jeżdżenie
    > na prądzie, nie wiem jak to przeżyję. ;P

    A ja za 0,5 PLN na km na LPG a samochód pali sporo. Elektrykiem bym
    płacił 0,1 PLN ale pod warunkiem, że cena prądu zostanie ta sama i
    musiałbym się wyprowadzić za miasto do domku i jeżdzić wokół komina.
    Tylko wtedy miałbym trzy razy dalej więc już 0,3 PLN/km, jak policzę że
    pół godziny dłużej na te 20 km dalej, to licząc 30PLN za godzinę czasu
    to już dochodzi dodatkowe 0,66 dodatkowe za km. Także cieszymy się twoim
    dobrym humorem jak sobie policzysz, ale twoje obliczenia są zdziebko z
    dupy wzięte. Przekonaj najpierw żonę a potem nas będziesz bajerował;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 32. Data: 2022-10-14 07:35:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 22:25 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Mon, 10 Oct 2022 21:30:07 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Łetam, 180 zł rocznie płacę za 16 tys. km przejechane.
    > Wychodzi mi 0,14zł/L ;) Strasznie dorgie to jeżdżenie
    > na prądzie, nie wiem jak to przeżyję. ;P

    Ja mam na dzisiaj 5,1 MWh do odbioru z sieci. Też mi pewnie styknie na
    wszystko łącznie z elektrykiem.

    TG

  • 33. Data: 2022-10-14 10:01:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    On 2022-10-10 21:30, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Przed chwilą na shellu.
    > Do piątku przebije 9 zł...

    nie przebije. od 8.10 ceny hurtowe przestały rosnąć
    2022-10-14 7 557,00
    2022-10-13 7 536,00
    2022-10-12 7 548,00
    2022-10-11 7 669,00
    2022-10-08 7 672,00
    2022-10-07 7 381,00
    2022-10-06 7 280,00
    2022-10-05 6 977,00
    2022-10-04 6 756,00

    Zobacz, że jak szajba się zaczęła to dziennie drożał o 200-300pln.
    Dolar już się uspokoił i ponownie jest poniżej 5 a cena ropy miała lekką
    korektę w górę ale znowu idzie w dół. Cierpliwości.

    Aby uciec od kagańca cen ON kupiłem za 3kpln Stilo na LPG... Nie minął
    miesiąc a już zwróciło się 10% ceny...
    Na mojej stacji ON 8,19 a LPG 3,09 i ani drgnie....