  • 31. Data: 2009-09-24 20:53:24
    Temat: Re: Warunki zastosowania monoblocku?
    Od: Padre <P...@n...net>

    a rozstawu? Bo pewnie musialyby byc pare zlotych drozsze.

    > Bo jest to tania masowka, a mozesz sobie kupic LNB z DiSEqC
    > (pol. dajsekiem} w srodku, np:
    >
    > [Universal Single Maximum DiSEqC V-11]
    > [z wbudowanym przełącznikiem DiSEqC 1.0]
    > http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=23&id=5
    12

    > Pzdr.J.P.

    Od razu bym takiego kupił jakby był Twin :(

  • 32. Data: 2009-09-24 20:58:11
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    sorka poprafki:

    > Gdyby Ziemia bylaby punktem to zawsze byloby 6 st.
    Gdyby Ziemia byla punktem to zawsze byloby 6 st.

    > FEC 5/6, DVB-S2/8PSK), ale to jedna wielka zagadka, co tam jeszcze
    Jest gorzej FEC 8/9, Pilot - off

    -=-=-=-=-=-=-

    dofcip roku:
    !!!!!!!!!!!!

    http://satkurier.pl/news/49511/od-15-grudnia-odbiorn
    iki-tv-trwam-bez-3-kanalow-tvp.html

    "Telewizja publiczna planuje zaproponować Fundacji,
    by TV Trwam przełączyła się na nadawanie w standardzie MPEG-4."

    Biednych emerytow co to przez cale zycie placili przymusowy
    abonament rozbudowujacy giganta TVP, chce sie zmusic na kilka
    lat przed smiercia, zeby kupili sobie zestawik kina domowego,
    zamiast zbierac na pomnik i miejsce na cmentarzu.

    A jak im wiatr przesunie w "hot spocie" antene na dachu,
    to niech se przesawia. Spadna - ZUS zaoszczedzi.

    Gdyby w kiosku byly leworwery, to mozna byloby sie zastrzelic
    ze smiechu.

    -== hahaha jp , Qrwa hahaha ==-

    pamietajmy, ze to sa nasi Rodzice, Dziadkowi, ...
    kupmy im Dreamboxy najlepiej DM8000

  • 33. Data: 2009-09-24 21:09:01
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Thu, 24 Sep 2009, Padre wrote:
    > Od razu bym takiego kupił jakby był Twin :(

    tego drugiego mozesz dac Twina :)

    jp

  • 34. Data: 2009-09-25 20:31:14
    Od: Padre <P...@n...net>

    Jerzy Pastusiak pisze:

    > tego drugiego mozesz dac Twina :)
    >
    > jp
    Poniekąd mam podobnie, jednego twina na HB i singla na Astrę bo nie
    przewiduje nagrywania 2 programów z Astry. Niemniej już mi sie zdarzyło
    ze po kilku nakładających sie nagrywaniach tuner zechciał sygnału z
    astry a akurat nagrywał z HB na tym wejściu i kiszka :) Na szczęście
    tuner (Kathrein) ma całkowicie niezależną konfiguracje obu tunerów więc
    nie próbuje szukać Astry na kanale na którym nie ma Diseq i ma tylko HB.
    Poprzedni (SEG) zakładał że na obydwu kanałach będzie taka sama
    konfiguracja i robił głupoty.

  • 35. Data: 2009-09-25 21:06:47
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009, Padre wrote:

    | obydwu kanałach będzie taka sama konfiguracja i robił głupoty.
    To prawda. Rozne odbiorniki roznie sie zachowuja z roznymi
    DiSEqC'ami.

    Policz ile musialby miec F-ek. Z pół kilo.

    jp

  • 36. Data: 2009-09-25 21:47:51
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Sep 2009 21:54:44 +0200, Jerzy Pastusiak

    >http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/sn

    cos to sie nie chce zaladowac!

    --
    ThinkXtra

  • 37. Data: 2009-09-25 21:50:15
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 24 Sep 2009 07:42:30 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >też nie do końca, offsetowa ma dwie ogniskowe by nie patrzyła
    >w pod takim katem w niebo i nie zalegał na niej śnieg i woda.
    >dzięki podwójnemu ogniskowaniu jest znacznie pochylona w dół.

    a mozesz sie z tego wytlumaczyc, bo ja nie rozumie?

    --
    ThinkXtra

  • 38. Data: 2009-09-25 21:54:02
    Od: a...@p...pl

    Jerzy,

    a mozesz jeszcze wytlumaczyc dlaczego wieksza czasza jest bardziej
    "kierunkowa kontowo" i trzeba ja bardziej precyzyjnie ustawic niz
    mniejsza?

    --
    ThinkXtra

  • 39. Data: 2009-09-25 22:09:26
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | cos to sie nie chce zaladowac!

    Przepraszam, powinno byc:
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/snr/

    Obiecalem sobie, ze zrobie tam porzadek, bo jest
    tam niezly smietnik

  • 40. Data: 2009-09-25 22:23:34
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Fri, 25 Sep 2009, a...@p...pl wrote:
    | a mozesz jeszcze wytlumaczyc dlaczego wieksza czasza jest bardziej
    | "kierunkowa kątowo" i trzeba ja bardziej precyzyjnie ustawic niz
    | mniejsza?

    Uproszczę dla edukacji.

    Duza parabola, dluga ogniskowa.
    Tak jak z obiektywem, dlugoogniskowy - trzeba miec statyw,
    albo stabilną rękę, bo obraz bedzie rozmyty.

    -=-=-=-=-=-=-=-=-
    http://www.satlex.de/pl/beamwidth-params.html?diam=2
    &band=ku_band
    Średnica anteny (szerokość): 2 m
    Powierzchnia anteny: 3.14 m2
    Szerokość wiązki (3dB): 0.9 st.

    http://www.satlex.de/pl/beamwidth-params.html?diam=0
    .6&band=ku_band
    Średnica anteny (szerokość): 0.6 m
    Powierzchnia anteny: 0.28 m2
    Szerokość wiązki (3dB): 2.99 st.

    Duza parabola tez mocno tlumi wiazki boczne i ma ostra (smukłą)
    charakterystyke - trudno zrobic zeza.

    Pzdr.J.P.