  • 11. Data: 2014-05-26 15:03:58
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości
    >Z tego co widze, malo jest chinczykow majacych 1GB RAM na pokladzie w
    >cenie 300-400zl :(
    >Modecom xino 25 i jeden Kruger ma 1GB ale sa to telefony powyzej
    >350zl.
    >Chcialbym wydac 200-300zl maks. na dual sima jak pisalem wczesniej:
    >zabawa/testy/nauka/dzwonienie/navi.

    Ale wiesz ze testy moga nie wyjsc z powodu malej pamieci :-)

    Ok, 512MB ram to nie jest malo, wszak nawigacje pod winCE chodza na
    64MB.
    Z drugiej strony ... Java raczej nie oszczedza pamieci, a nawigacji do
    potestowania kilka :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-05-26 18:09:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Czy 512MB ROM wystarczy?
    nie!

    > Procek: MediaTek MT6572M
    To złom. wybierz coś na 6582 z jednym mega ramu
    wpisz w ebaya "w450" - to minimum. jak nie zapłacisz watu, to kupisz za
    300zł

    ToMasz

  • 13. Data: 2014-05-26 20:06:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-26 18:09, ToMasz pisze:

    > jak nie zapłacisz watu, to kupisz za
    > 300zł

    A jak kumpel dobrze zabajeruje sprzedawcę to będziesz mógł ukraść i nic
    nie zapłacisz.

    --
    MN

  • 14. Data: 2014-05-26 20:40:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    >Do dzwonienia - tak, do nawigacji (np. OsmAnd) za mało RAMu. Dla
    >jakichś małych, niewymagających gier też wystarczy.

    Ile ramu trzeba, aby Osmand wyliczal trase offline w czasie sekund ?

    A ile ram trzeba aby chodzil wyraznie zle/wolniej ?

    J.

  • 15. Data: 2014-05-26 22:48:43
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.05.2014 20:40, J.F pisze:

    > Ile ramu trzeba, aby Osmand wyliczal trase offline w czasie sekund ?
    >
    > A ile ram trzeba aby chodzil wyraznie zle/wolniej ?

    o ile trolujesz to źle to robisz. jak pytasz to bardzo naiwnie. Opowiem
    Ci inną bajkę.
    szukam czegoś na "tablica.pl" Znalazłem, jadę do gościa. okazuje się że
    może i tanio, ale przedmiot zniszczony, rezygnuje z zakupu. Więc w
    telefonie tablica pl - pierwszy program, znalazłem następnych 3
    sprzedawców ale nie wiem jak daleko są odemnie. na to pytanie odpowie
    osmand. jednak nie zapamiętam 3 lokalizacji, więc ponownie przełączam
    się na tablice i.... dupa, mogę szukać od początku. na lepszym telefonie
    działa to wyśmienicie, nawet z "tablicy" można bezpośrednio zadzwonić.
    Reasumując. jak chcesz telefonować i oglądać fotki - 512 ramu jest do
    przyjęcia. jednak za telefonowanie i fotki - 300zł to trochę drogi
    gadget. jak chcesz mieć urządzenie które będzie TOBIE pomagało, a nie
    wymagało obsługi jak windows 98, to kup porządny telefon z androidem,
    albo samsunga 1200
    ToMasz

  • 16. Data: 2014-05-27 02:19:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > A jak kumpel dobrze zabajeruje sprzedawcę to będziesz mógł ukraść
    > i nic nie zapłacisz.

    O czym Ty mówisz??? Co to za gadka?

  • 17. Data: 2014-05-27 07:23:13
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 26 May 2014 22:48:43 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >gadget. jak chcesz mieć urządzenie które będzie TOBIE pomagało, a nie
    >wymagało obsługi jak windows 98, to kup porządny telefon z androidem,

    To też zależy od wersji andka, używam telefon z 512 ram tyle że na
    androidzie 2.3.5 i wszystko działa ok natomiast do płynnego działania
    od wersji 4 lepiej tego ramu mieć więcej, najlepiej 1gb bo jeśli nie
    to wygląda to tak jak opisujesz.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-05-27 07:30:26
    Od: K <...@...c>

    W dniu 27-05-2014 02:19, Pszemol pisze:
    > "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > O czym Ty mówisz??? Co to za gadka?

    to, ze mu pewnie wysle jako prezent.

  • 19. Data: 2014-05-27 10:03:17
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-05-27 07:23, dizel wrote:

> [...]
    > androidzie 2.3.5 i wszystko działa ok natomiast do płynnego działania
    > od wersji 4 lepiej tego ramu mieć więcej, najlepiej 1gb bo jeśli nie

    Mam 2.3.6 i 768MB RAM i to zdecydowanie za mało (tzn uzywajac czesto
    aplikacji do zabijania procesow w tle da sie przezyc).
    W tel. zony i syna jest 1GB RAM i stwierdzam, ze te same programy
    zupełnie inaczej działaja.
    512MB to stanowczo za mało, jeśli smartfon ma być smartfonem a nie tylko
    rozbudowanym telefonem.
    Kolejny telefon celuje na 2GB RAM - ma wystarczyc na te kolejne 3 lata.

  • 20. Data: 2014-05-27 10:45:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Kolejny telefon celuje na 2GB RAM - ma wystarczyc na te kolejne 3 lata.

    Masz zamiar więcej rozmawiać?

    --
    marfi