  • Data: 2010-05-10 19:05:28
    Temat: Wariuje wspomaganie kierownicy
    Od: KA-RAM-BA <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Ma objaw ciąglęgo działania wspomagania kierownicy. Działa mi przy
    każdej prędkości. Kierownica chodzi tak lekko, że każda majmniejsza
    nierówność na drodze powoduje, że kierownicę wyrywa mi z rąk. Na
    dodatek po skręcie nie odbija mi kół spowrotem czyli na wprost. Jak
    przekręcę kierownicę maksymalnie w lewo to wspomaganie jeszcze
    bardziej chce skręcić koła w lewo. W prawo jest to samo. Poprostu mi
    zwariowało wspomaganie. Co sie mogło stać?

    KA-RAM-BA