  • 11. Data: 2009-04-26 22:14:32
    Temat: Re: Wakuometr - sam chcę zrobić......
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    cze
    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gt2ld1$4jg$1@inews.gazeta.pl...
    > Myślę tylko o inne cieczy niż rtęć ale zeby gęstośc była na sensownym
    > poziomie. Rtęć ma 13,6kg/dm^3. Słup wody musiałby byc 13 razy wyższy więc
    Powiem Ci tak.
    Mam przewody 8mm (takie od pneumatyki przezroczyste) na dole przy polaczeniu
    zwezki 3mm i poprostu olej jaki mialem pod reka.
    Olej jest zdecydowanie najlepszy - jak Ci sie zdarza bardzo "rozkalibrowane"
    przepustnice olej zassa bardzo szybko i jest ryzoko zer pojdzie do cylindra.
    Oczywiscie jak bedzie to olej to nie ma problemu - z innymi cieczami moze
    byc roznie ;)
    Pzdr
    PanAdol

  • 12. Data: 2009-04-27 09:34:30
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Kuczu pisze:
> [...]
    ight=morgan

    > No tak, ale mam Carbtune-a i tam nie ma rteci :) Sa tylko metalowe slupki.

    no no i robia takie fajne puk jak opadaja na sam dół :D i sa zajebiste,
    jak sobie przypomne te drgajace zegarowe, sie zastanawiam gdzie ja
    mielem rozum, zeby sie z tym meczyc. BTW Dzieki Kuczu, kupilem je za
    Twoja rada.

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com